Is geen generatiekloof, zij is gewoon dom of ze provoceert graag (denk eig die tweede)
Tuurlijk joh, pussy’s die kinderen die zo’n groep boze boeren op de oprit eng vinden
Vorige week doken er boeren op bij minister Van der Wal die de stikstofplannen van het kabinet moet uitvoeren. Hij vindt niet dat die actie te ver ging en verwacht dat boeren vaker rond haar huis zullen gaan staan. “Van der Wal had een half uurtje een paar boeren op de stoep. Maar dat staat niet in verhouding tot wat ze zelf al die boerengezinnen aandoet.” Hij noemt de kinderen van de minister, die bang waren voor de actievoerders, “pussy’s”.
Hoe zo snel mogelijk de sympathie die er voor boeren is te laten verdwijnen in 3, 2, 1…
Was er nog sympathie dan na al die andere walgelijke acties van ze? Volgens mij hebben ze die allang verspeeld, en terecht
Waar was die reactie?
Ik weet niet of ze nou dom doet of is, maar irritant vind ik haar in elk geval.
“Zelf zou ik daar niet willen werken, maar dat hoeft ook niet.”
Nee, jij niet. Dus het kan natuurlijk nooit zo zijn dat andere mensen minder keus hebben omdat ze niet in exact dezelfde omstandigheden zitten…
Denkt dat ze zelf niet meer doorheeft wanneer ze het expres doet, dat domme provocerende. Vergroeid met een kunstje. Het is toch ook een beetje een one trick pony, ons Sylvia.
Ik ga voor de grap eens bijhouden of er weleens iemand die als “markante man” wordt omschreven, géén witte, arrogante klootzak van middelbare leeftijd is.
Opinie: “Ik ben te speciaal om me druk te maken om grensoverschrijdend gedrag zolang mijn eierstokken maar niet worden bepoteld, en iedereen die zich daar wel druk om maakt moet niet zo zeuren.”
Ik probeer het begrip “pick me” niet meer te gebruiken maar dit soort quotes maken dat toch wel erg lastig.
Grensoverschrijdend gedrag is subjectief.
Als een dronken gepensioneerde stierenvechter in een of andere West-Vlaamse herberg een hand op mijn linkerborst legt glunder en bloos ik (en haal ik mijn schouders op), terwijl een brozer fragieler preutser ernstiger wicht dan ik misschien moord en brand schreeuwt en de politie erbij haalt. Omdat haar grens werd overschreden.
Wat is dit voor halve gare. En wat een achterlijk geschreven stuk ook.
Delphine Lecompte .
Dit is ook een schrijfsel van haar hand:
“Jeugdigheid is prachtig, een jonge huid is oogverblindend mooi. De argeloze onbezoedelde vranke oogopslag van een 8-jarige misdienaar, een 6-jarige zadelmakerzoon of een 5-jarig Roemeens bloemenverkoopstertje is verrukkelijk, het summum van schoonheid en hemelse pracht. En het is niet degoutant of schandalig om in uw woonkamer en in uw uiterst private geest te fantaseren over expliciete ontmoetingen en acrobatische toestanden met voornoemde sujetten.”
Wtf, echt hoe krijg je dit uit je strot/pen
Wow ik ken die Delphine alleen van De Slimste Mens en daar vond ik haar wel tof. Brb even m’n mening bijstellen
Wat is dit voor een compleet door plee getrokken idioot???
Leuk om te gebruiken voor ontleden.
Deze vrouw zit ook op bijvoeglijke naamwoorden zeg, sodeju
Oh ik vond haar daar ook afschuwelijk, maar ik ken haar al langer. Ik vind het echt zo erg dat zóveel Vlaamse media haar een podium geven en nu blijkbaar de Volkskrant ook .
Op t nieuws zeggen ze nu dat de overheid sociale huurwoningen duurder wil maken voor scheefwoners. Ja hallo waarom denk je dat mensen scheefwoner zijn? Denk dat die achterlijke huurprijzen in de vrije sector aanpakken meer uithaalt maar goed
jeetje wat een triest en bizar verhaal. Geen idee wat de oorzaak is van zijn overlijden, zo plots na die discussie, maar jeetje wat verdrietig zeg.
Ja heel triest. Ook erg voor die kinderen als blijkt dat het gewoon toeval was. Het zullen geen lieverdjes zijn geweest, maar als het echt alleen wat duwen en trekken is geweest, zoals wordt gezegd, verwacht je toch niet dat iemand erna overlijdt. Dan schrik je je toch rot.