Ze zijn alweer lekker bezig vanochtend
Wat een fucking kneuzen. Maar ga alsjeblieft door, maak je zelf zo impopulair als mogelijk.
Ik vind het idd echt niet chill om nu de weg op te gaan. Afgelopen dagen kon ik veel thuiswerken gelukkig maar ik moet straks 170km ongeveer dwars door het land rijden en ik zie er nu al tegenop.
Toen ze âallemaalâ naar Den Haag kwamen was ik eerder van huis gegaan en toch nog een uur te laat
En huisbezoeken werden verplaatst omdat we erg lang deden om er te komen.
@flwhrs hoezo denken ze dat dit helpt? ik weet dat je het antwoord niet hebt maar dit zorgt echt niet voor sympathie.
Ander thema maar eigenlijk moeten de huisartsen maar ook zo gaan staken. En al het andere zorgpersoneel.
Wat? Medicatie mag niet meer gebruikt worden, de fik erin. Oh en wat verbandmiddelen grapje natuurlijk, ik heb namelijk geen vergelijkend voorbeeld.
Ik dacht eerst dat het in scene was gezet of een of andere grap. Ziet er zo amateuristisch uit
Ik moet donderdag ver rijden en vroeg in Apeldoorn zijn. Als die idioten van boeren me dan de weg versperren đ« .
Walgelijke lui. Die bomen en dat tegenhouden van die ambulance?!?! Dan ben je toch écht niet helemaal fris in je bovenkamer! Honden zijn het, gadverdamme.
Nou ja ze laten je niet binnen als je een bivakmuts op hebt lijkt me
Er moet daar echt mega veel beveiliging zijn, juist bij de ingang, dus dat je daar onopgemerkt binnen wil komen snap ik wel. Maar zou op de wc wel ff mân barret wisselen voor mân bivakmuts
Ja dat sowieso, ben heel benieuwd wat het verhaal hierachter is
Er zijn sowieso al 2 mensen aangehouden dus het lijkt mij niet nep, alhoewel het wel echt het net een filmfragment is haha
Ik zag op Facebook van Amnesty international een bericht met iets van voor iedereen waarvoor het niet duidelijk is: abortus is een mensenrecht. Maar daaronder dus zoveel reacties van nou jullie laten nu echt steken vallen, het is gewoon moord, wie komt er op voor het kind etc.
Snap dat die mensen er hier ook zijn, maar schrik er toch van zijn. En ergens ook interessant dat dit mensen zijn die wel Amnesty op andere vlakken steunen maar dan hier iets anders verwachten van zoân organisatie.
âEen van de koeien naar slachthuis als Kamer instemtâ
De demonstrerende boeren bij de Tweede Kamer zeggen één van de twee koeien, die ze hebben meegenomen naar het protest, naar het slachthuis te brengen als de Kamer akkoord gaat met de stikstofplannen. Dat staat in een brief die een van de boeren bij zich heeft. Naast tractoren hebben de actievoerders ook de twee koeien meegenomen naar het protest in Den Haag.
De twee koeien willen volgens de briefschrijver âgraag naar huisâ, maar als de Kamer âjaâ zegt tegen de plannen wordt één van de dieren naar het slachthuis gebracht. âDat is hoe de halvering van de veestapel er uit zietâ, staat in de brief.
Alsof ze niet elke dag al koeien laten slachten
De politie roept boeren op om âhun verstand te gebruikenâ. Echt een gemiste kans om boerenverstand te gebruiken.
(Al is inmiddels duidelijk dat dat niet veel voorstelt)
Kunnen we die koe niet koenappen of zo? Zo sad
Vind het zielig dat die koeien naar het binnenhof gesleurd worden, maar melkkoeien gaan rond hun vijfde naar de slacht. Het is niet zo dat als de Tweede Kamer niet instemt de koe lekker met pensioen gaat en op de wei sterft van ouderdom.
Ja leuk voor de âLiveblogâ
Echt zo dom
Hahahahahaha sorry ik vind het echt zielig voor die twee koeien die meegesleurd worden in deze ellende maar dit is echt de slechtste inzet voor een onderhandeling die ik ooit gehoord heb.
Alsof er niet elke dag 6000 koeien geslacht worden in Nederland.
Hahah gaslighten met koeien. Stikstoflight
Haha en dan ook âDit is hoe de halvering van de veestapel eruit ziet.â
Ehm, niemand weet hoe dat er in de praktijk uitziet, want die plannen zijn nog niet eens gemaakt door de provincies. Maar nee, doe maar lekker alsof iedere boer straks met al zân koeien naar de Tweede Kamer moet zodat de parlementsleden kunnen zeggen wie naar de koeienhemel mag en wie nog even op de aardse koeienhel moet blijven.