Wat bedoel je daar precies mee? Geen vraag met oordeel maar ben gewoon nieuwsgierig, of dat stimuleren iets was als “goh ja hebben jullie er al aan gedacht dat je met dit geld een ander bedrijf kan starten"of dat daar echt extra compensatie tegenover stond dan?
Snap wel dat de overheid misschien daar op stuurt (geld gaat dan toch de economie in) dan dat mensen het op hun spaarrekening houden. Maar snap je gevoel dat je denkt goh ja als we allemaal weer een boerenbedrijf beginnen heeft het toch allemaal niet gek veel zin :”)
Arrestatie ook om poging tot doodslag. Doodslag ben je helemaal gek geworden ![]()
Bij Derk Boswijk zijn ze gisteren ook thuis geweest. Wat dat betreft wordt er niet echt onderscheid gemaakt, heb ik het idee.
De pest is dat de boeren beschikken over tractoren, wat de kans op escalatie groter maakt. Dat zal ook een rol spelen bij het verschil in aanpak.
Wat dacht je van Hugo de jonge, had hij niet bewaking voor zijn huis?
Sommige mensen (looking at u Raisa) hebben van complotdenken echt hun beroep gemaakt. Of het nou vaccins, zonnebrandcrème of stikstofbeleid is. Bijzonderrr
Je kon er op wachten dat zij hier ook weer bovenop zou springen. Wat een irritant mens.
Lol bij Paul Cliteur zeker
Ik heb wel uit meerdere hoeken (ook van normale linkse mensen
) gehoord dat haar proefschrift daadwerkelijk interessant en goed geschreven zou zijn.
Voor de liefhebber:
Uni Leiden heeft wel echt een… opmerkelijk signatuur met de types die ze afleveren
Niet volgens de nrc recensie ![]()
En ze formuleert soms ronduit krukkig, wat resulteert in zinnen als: ‘Ik maak gebruik van een chronologische methode, hetgeen betekent dat ik de gebeurtenissen in een chronologische volgorde – van eerder naar later in de tijd – presenteer.’
Ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen. De politie zijn hier echt van die ouders die hun verwende kinderen niet onder controle hebben.
ouders : Als jij dat nog een keer doet dan zwaait er wat.
Kind : gaat vrolijk door.
Oudees : Djelano wat heb ik nou gezegd?!
Kind : Geeft nog steeds geen fuck.
Wordt er aangekondigd waar en wanneer boerenprotesten wegen gaan blokkeren? Nee zeker he ![]()
Ik las ergens dat ze maandag het hele land plat willen leggen.
Ik voel langzamerhand het domein http://boerenwegoed.nl te registreren om alle blokkades en achterlijke daden in kaart te brengen, maar dan zullen ze ook wel hun gierput in een Yuppen-woonwijk lozen.
Daar zijn ook niet al haar collega’s blij mee. Ze heeft nu aangifte gedaan tegen Wim Voermans wegens laster omdat hij in een tweet zei dat ze een schandvlek is voor de Universiteit Leiden ![]()
(Overigens denk ik ook dat haar proefschrift niet per se slecht hoeft te zijn hoor. Maar dit zou maar je collega zijn joh.)
Ja je hebt gelijk. Wat denk ik ook niet klopt (dat ze ontslagen is, contract liep gewoon af lijkt mij). Maar ik vond het wel mooi dat hij haar een schandvlek noemt.
Deze meid is toch ook gewoon een grote grap
Hoe krijg je het je toetsenbord uit. What’s next, de bezitcrisis?