Nieuws, actualiteit en politiek #3

Haha shit ik heb maandag een belangrijke meeting en ik neem de a9 en daarna afslag schiphol :joy: Dat zal wel niets worden.

Ik zou vragen of je digitaal mag deelnemen

1 like

Ja ik denk dat dat de makkelijkste optie is.

Ik moet mijn vriend maandagochtend ophalen op schiphol👍🏻 Dat wordt top

1 like

De politie vermoedt dat een organisatie verantwoordelijk is voor de recente uit de hand gelopen boerenacties. De acties worden op hoog organisatorisch niveau besproken, zegt nationaal commandant van de politie Willem Woelders in gesprek met NU.nl. Het is niet duidelijk om welke organisatie het gaat.

Volgens mij werd eerder al gezegd dat er ook ‘professionele relschoppers’ tussen zitten. Ik vind vooral ook de rol van Forum zo verwerpelijk en denk mogelijk ook strafbaar. Oa die Gideon van Meijeren roept (hier) feitelijk op om de huidige democratie omver te werpen. Dat lijkt me opruiing. Zij gebruiken de boeren gewoon voor hun eigen agenda.

6 likes

Ik snap echt 0,0 van de groeiende sympathie voor boeren. Bij mij is het echt onder het vriespunt gedaald. De privilege van een lallende gast op een trekker is echt ongekend. Je zou als bruine man maar dit soort acties aankondigen om aandacht te vestigen op racisme oid. Gelijk gevangenis ingeknuppeld.

91 likes

Dat wordt dan de bus. Dacht ik ook al aan, maar die ervaren waarschijnlijk even veel hinder als auto’s. We gaan het zien. Thuiskomen moet vast op enig moment lukken.

2 likes

Denk dat de auto 10x zo lang duurt, dan toch liever 2x zo lang met de trein

7 likes

De vorige keer reed ik om 6:45 al achter de boeren. Ze kwamen toen wel net de snelweg op

hoe grappig als iedereen maandag gewoon met de trein gaat en dat de boeren alleen zichzelf vastzetten

14 likes

Het enige nadeel dat dan het trein systeem in paniek raakt en er ineens helemaal niks meer rijd. Maar in theorie is het een leuk idee.

1 like

https://www.ad.nl/politiek/ophef-na-uitspraken-vvd-leider-niet-vergeten-dat-slavernij-ook-veel-welvaart-heeft-gebracht-br~a9f71896/

Waarom verbaast mij dit niet van een VVD’er

2 likes

Pff wij vliegen maandag naar huis van vakantie, op Rotterdam airport, halverwege de middag. Dus precies in de avondspits met de auto van Rotterdam naar het oosten😭 met een oververmoeide peuter, kijk er nu al naar uit.

3 likes

Ze wil juist dat je de info hier deelt volgens mij

6 likes

Ze vraagt of je het hier kan delen…

2 likes

Ook lulkoek dit.

1 like

Ik zie het meer als excuus dat ze hun handjes in onschuld proberen te wassen en dat lijkt me 100% bullshit. Met zo’n achterban die je niet probeert te de-escaleren draag je schuld en verantwoordelijkheid imho.

9 likes

Ja dat zou ik ook zeggen :roll_eyes:

Met een postduif

1 like

Telefoonboom!

18 likes