Nee, alles gaat steeds zo GEMOEDELIJK en anders komt de gearresteerde KUT wel multivlaai brengen bij de politie (wat al een misdaad is op zichzelf) ![]()
![]()
![]()
Misschien moet je wel multivlaai geven aan een rechter voor strafvermindering.
Of komt er dan tien jaar erbij?
Afgelopen vrijdag hebben de Nederlandse huisartsen gedemonstreerd op het Malieveld en dit is mede door de boerenprotesten lekker ondergesneeuwd in de media.
Terwijl het zorginfarct wat ontstaat net zo goed een directe dreiging voor ons land is.
Minister Kuipers zegt de problematiek te zien en vraagt de beroepsgroep om met concrete voorstellen te komen. Bijzonder, wat dat doen we al vele jaren. Er is dus meer nodig! Zaken moeten landelijk anders georganiseerd worden, dit is niet door de beroepsgroep zelf op te lossen. ![]()
Mag ik jullie daarom vragen om deze petitie te tekenen?
Als ze het leger nou eens zouden inzetten zou dat mooi zijn, er liggen al aanklachten tegen boeren voor poging doodslag en ik weet niet hoor maar die straffeloze trekkerrijders verder hun gang laten gaan lijkt me nou niet echt een puik plan.
Uiteindelijk hebben alle nieuwssites er wel over bericht en Nieuwsuur had een behoorlijk item, maar de NOS vond iets met katten in Australie meer zendtijd waard dan dit protest.
Ik zou er bijna complot-wappie van worden.
Levenslang TBS
Weet iemand waar de boeren protesten zijn? Of gaan ze gewoon in heel Nederland de weg op.
Vorige keer kwam ik goed weg omdat ze allemaal totaal de andere kant op moesten dan ik. Hoop ik morgen weer ![]()
Hopelijk gaan ze niet naakt zoals die fietsers dit weekend ![]()
ik ben ergens blij dat de berichtgeving terughoudend is (itt tot Amerikaanse nieuws bijv) maar ik vind het echt doodeng dat de schaal totaal niet bekend is
Jezus las het net en dacht aan jou, verschrikkelijk ![]()
ook zo bizar dat het concert van harry styles in het gebouw ernaast gewoon doorgaat?
Huisartsen voelen zich in het algemeen super verantwoordelijk voor hun eigen patiƫnten, maar het zijn geen superhelden. Als alle wegen rondom dichtslibben dan loopt het bij de huisarts ook vast.
Volgens een woordvoerder van de vissers is de haven geblokkeerd nadat de eerste veerboot naar Schiermonnikoog is vertrokken. Die mocht er nog langs omdat de boot de melkwagen vervoerd die de melk bij de boeren op Schiermonnikoog moet ophalen.
Sta je dan met je melkwagen vast op Schiermonnikoog.
Heeft iemand ook de route van Noord-Holland? De bus waar wij medische spreekuren in houden moet vandaag van Amsterdam naar Den Haag en ben bang dat de chauffeur uren lang vast komt te staan. Dus als ze de a4 blokkeren moeten we ons spreekuur annuleren⦠maar vind het ook zonde om voor niks te annuleren en mensen medische zorg te onthoudenā¦
Ik had ergens gelezen dat ze je door een blokkade laten als je over de vluchtstrook naar voren rijdt en aangeeft dat het vanwege medische redenen is. Of ze het echt doen is een tweedeā¦
ā4 op de 10 mannen vinden het een ongunstige tijd om man te zijnā
https://www.instagram.com/p/CflFuEYKLZz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Arme mannenš
Ja dat is waar, gokken het er denk ik maar op! Ik vertrouw ze gewoon echt niet. Zit al sinds ik wakker ben al die liveblogs te refreshen ![]()
Ik zou gewoon gaan, al komt ie later kun je misschien sowieso nog een paar mensen helpen en dat is al mooi meegenomen toch?
Ja zeker. Alles wat we doen is op basis van vrijwillige chauffeurs en artsen. Dus voel me ook verantwoordelijk om goed voor de chauffeur in dit geval te zorgen en hem niet uren vast te laten staan etc. Maar we gaan er gewoon voor en gaan het zien. Hopelijk valt de hele dag voor iedereen een beetje mee