Nieuws, actualiteit en politiek #3

Bring in de ME of een militaire eenheid :ok_hand:

19 likes

Elke keer gillen om het idee dat zij gepromoveerd is. Waar kan ik mijn graad ophalen met een collectie van posts op dit forum?

5 likes

Lol bij Paul Cliteur zeker

9 likes

Nee die andere engnek, Afshin Elian volgens mij

2 likes

Ik heb wel uit meerdere hoeken (ook van normale linkse mensen :smile:) gehoord dat haar proefschrift daadwerkelijk interessant en goed geschreven zou zijn.

Voor de liefhebber:

1 like

Uni Leiden heeft wel echt een
 opmerkelijk signatuur met de types die ze afleveren

22 likes

Niet volgens de nrc recensie :joy:

En ze formuleert soms ronduit krukkig, wat resulteert in zinnen als: ‘Ik maak gebruik van een chronologische methode, hetgeen betekent dat ik de gebeurtenissen in een chronologische volgorde – van eerder naar later in de tijd – presenteer.’

2 likes

Geloof het zo. Weet namelijk vrijwel zeker dat zij een stuk slimmer is dan ze zich voordoet

Ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen. De politie zijn hier echt van die ouders die hun verwende kinderen niet onder controle hebben.

ouders : Als jij dat nog een keer doet dan zwaait er wat.
Kind : gaat vrolijk door.
Oudees : Djelano wat heb ik nou gezegd?!
Kind : Geeft nog steeds geen fuck.

14 likes

Wordt er aangekondigd waar en wanneer boerenprotesten wegen gaan blokkeren? Nee zeker he :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik las ergens dat ze maandag het hele land plat willen leggen.

1 like

Ik voel langzamerhand het domein http://boerenwegoed.nl te registreren om alle blokkades en achterlijke daden in kaart te brengen, maar dan zullen ze ook wel hun gierput in een Yuppen-woonwijk lozen.

3 likes

Daar zijn ook niet al haar collega’s blij mee. Ze heeft nu aangifte gedaan tegen Wim Voermans wegens laster omdat hij in een tweet zei dat ze een schandvlek is voor de Universiteit Leiden :sweat_smile:

(Overigens denk ik ook dat haar proefschrift niet per se slecht hoeft te zijn hoor. Maar dit zou maar je collega zijn joh.)

1 like

Ja je hebt gelijk. Wat denk ik ook niet klopt (dat ze ontslagen is, contract liep gewoon af lijkt mij). Maar ik vond het wel mooi dat hij haar een schandvlek noemt.

2 likes

Deze meid is toch ook gewoon een grote grap :joy: Hoe krijg je het je toetsenbord uit. What’s next, de bezitcrisis?

2 likes

Misschien kan ze ergens hersenen leasen. Schijnt best handig te zijn.

16 likes

Tot een iq van 95 betaal je maar 12% bijtelling!

7 likes

Dat heet toch ontslag van rechtswege?

1 like

Volgens mij ging het erom dat promovendi vanwege corona X maanden langer in dienst mochten blijven maar alleen zij niet ofzo? Meende ik op de twitter van Voerman te hebben gelezen :face_with_monocle:

1 like

Zou best kunnen maar ‘ontslag’ heeft in het gewone spraakgebruik toch een wat andere strekking. @mikselke: Ja zoiets dacht ik ook gelezen te hebben. Ik weet dat er budget was voor PhD’s om een verlenging aan te vragen vanwege vertraging door corona. Zou kunnen dat zij die niet gekregen heeft en anderen wel. Maar is puur speculatie.

1 like