Wat een wereldse leiders.
Ik moet zeggen dat ik bij het zien van deze foto wel direct moest denken aan van die gezin-fotoshoots waar iedereen iets wits aan heeft qua algehele uitstraling.
Mooie is dat het meerendeel van de reacties over leaseautoâs gaat, het punt voorbij.
Als we dat toch eens wisten, waar wanneer en hoe laat. Zou het leven veel makkelijker maken.
In mijn familie app (boeren) worden driftig berichten doorgestuurd. Er lijkt niet echt organisatie te zijn, er wordt gewoon algemeen opgehitst. Laatste berichtje had het over Schiphol, vliegveld Eindhoven, Den Haag, de haven van Rotterdam en de distributiecentra van supermarkten blokkeren.
Overigens heb ik de berichten in de familie app verder gemute en lees ik ze niet. Ik voel me behoorlijk het zwarte schaap, omdat mijn mening nogal indruist tegen de daar heersende boosheid op de overheid.
Denk trouwens dat ze heel bewust overwegen wel of niet in te grijpen, obv de heersende agressie. De taak is deëscaleren. Met ingrijpen kun je ook olie op het vuur gooien en kennelijk wordt dat bij deze groep als een groter risico gezien dan ze enkel bij te sturen.
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat ze de a9 plat gooien. Misschien nog wel stuk a4 en a5.
Toenmalig KNVB-woordvoerder Ger Stolk: âEr is een behoudende groep die stelt: âDamesvoetbal is zonde van het grasâ.â
Mind is blown.
Nou dat je zoân opmerking maakt, kun je het huidige Nederland niet vergelijken met het regime van Pol Pot. Je was dan allang en breed âverdwenenâ
Ik erger mij zo aan dit soort vergelijkingen. Het laat duidelijk zien hoe geprivilegieerd zo iemand dan is. Ze hebben dan geen enkele oog meer voor de slachtoffers die daadwerkelijk zoiets hebben meegemaakt.
Haha shit ik heb maandag een belangrijke meeting en ik neem de a9 en daarna afslag schiphol Dat zal wel niets worden.
Ik zou vragen of je digitaal mag deelnemen
Ja ik denk dat dat de makkelijkste optie is.
Ik moet mijn vriend maandagochtend ophalen op schipholđđ» Dat wordt top
De politie vermoedt dat een organisatie verantwoordelijk is voor de recente uit de hand gelopen boerenacties. De acties worden op hoog organisatorisch niveau besproken, zegt nationaal commandant van de politie Willem Woelders in gesprek met NU.nl. Het is niet duidelijk om welke organisatie het gaat.
Volgens mij werd eerder al gezegd dat er ook âprofessionele relschoppersâ tussen zitten. Ik vind vooral ook de rol van Forum zo verwerpelijk en denk mogelijk ook strafbaar. Oa die Gideon van Meijeren roept (hier) feitelijk op om de huidige democratie omver te werpen. Dat lijkt me opruiing. Zij gebruiken de boeren gewoon voor hun eigen agenda.
Ik snap echt 0,0 van de groeiende sympathie voor boeren. Bij mij is het echt onder het vriespunt gedaald. De privilege van een lallende gast op een trekker is echt ongekend. Je zou als bruine man maar dit soort acties aankondigen om aandacht te vestigen op racisme oid. Gelijk gevangenis ingeknuppeld.
Dat wordt dan de bus. Dacht ik ook al aan, maar die ervaren waarschijnlijk even veel hinder als autoâs. We gaan het zien. Thuiskomen moet vast op enig moment lukken.
Denk dat de auto 10x zo lang duurt, dan toch liever 2x zo lang met de trein
De vorige keer reed ik om 6:45 al achter de boeren. Ze kwamen toen wel net de snelweg op
hoe grappig als iedereen maandag gewoon met de trein gaat en dat de boeren alleen zichzelf vastzetten
Het enige nadeel dat dan het trein systeem in paniek raakt en er ineens helemaal niks meer rijd. Maar in theorie is het een leuk idee.