Nieuws, actualiteit en politiek #3

https://www.ad.nl/politiek/ophef-na-uitspraken-vvd-leider-niet-vergeten-dat-slavernij-ook-veel-welvaart-heeft-gebracht-br~a9f71896/

Waarom verbaast mij dit niet van een VVD’er

2 likes

Pff wij vliegen maandag naar huis van vakantie, op Rotterdam airport, halverwege de middag. Dus precies in de avondspits met de auto van Rotterdam naar het oosten😭 met een oververmoeide peuter, kijk er nu al naar uit.

3 likes

Ze wil juist dat je de info hier deelt volgens mij

6 likes

Ze vraagt of je het hier kan delen…

2 likes

Ook lulkoek dit.

1 like

Ik zie het meer als excuus dat ze hun handjes in onschuld proberen te wassen en dat lijkt me 100% bullshit. Met zo’n achterban die je niet probeert te de-escaleren draag je schuld en verantwoordelijkheid imho.

9 likes

Ja dat zou ik ook zeggen :roll_eyes:

Met een postduif

1 like

Telefoonboom!

18 likes

Bel 0900 - JOHAN REMKES, voor al uw crises.

Ik ben erg benieuwd wie dit een heel goed idee vond.

3 likes

20 jaar geleden zeiden ze bij Kopspijkers al: “waar rook is, is Remkes”.

7 likes

Ik vrees dat ze misschien ook de spoorwegovergangen bezet gaan houden, dan heb ik gewoon geen manier om thuis te komen. En thuis werken is geen optie :sweat_smile:

Morgen is er een groot concert in Nijmegen. Mijn vriend gaat daarheen en zit er helemaal over in de stress. Op deze manier kan ik echt geen sympathie voor de boeren opbrengen. Aan de andere kant vind ik het hypocriet van mezelf want als het een doel is waar ik me voor zou inzetten, zou ik bij wijze van spreken ‘alle middelen’ voor protest prima vinden. Maar ik ben hier totaal niet mee bezig en het enige wat ik meekrijg is al het negatieve van wat ze doen. Daar scoren ze geen punten mee en maakt dat ik niet eens verder wil kijken naar de inhoud.

10 likes

Ja ik ga naar hetzelfde concert en baal echt onwijs. Het is een duur kaartje en doorverkopen lukt ook niet meer omdat iedereen dat nu probeert.

Vind deze manieren van protesteren sowieso echt belachelijk en ik denk inderdaad dat je juist meer mensen tegen je krijgt op deze manier.

7 likes

Ik heb morgen een crematie, hoop echt niet dat ik te laat ga komen door dit. :sob: het is 3 kwartier rijden, maar gaan 3,5 uur van tevoren weg.

9 likes

Alsof ze god zelf zijn :sob: wat een ellende

6 likes

Om van te kotsen dit. Ik zou ze meteen om naam en toenaam vragen en aangifte tegen ze doen in zo’n geval.

@Pepernoot ik ga ook maar vanuit deze kant richting Nijmegen is d’r eerder nog niks loos geweest en worst case kan ik binnendoor of over Duitsland. Staan er zoveel kaarten nu te koop ja?

4 likes

Ah wel fijn als je op die manier kan! Ik kom uit Den haag dus mag denk ik in mijn handen klappen als ik DH al uit kom. Ja er staan er ontzettend veel te koop voor goedkoop ook, ik denk dat meerdere mensen er al vanuit gaan dat het niet meer gaat lukken. Ik zag net ook dit artikel:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/drukte-verwacht-voor-rammstein-waarschuwt-nijmegen-en-dan-komt-het-boerenprotest-er-misschien-nog-bij~a83865ea/

2 likes

Ik vraag me ook af stel ze laten 1 iemand op de vluchtstrook niet door want volgens hun geen spoed. Dan staat het daar toch meteen vast? Pfft ik ben echt blij dat ik al bevallen ben (en we binnendoor naar het ziekenhuis konden)

4 likes

Zag net nog een videotweet waarin een school voor speciaal onderwijs vroeg of hun leerlingen alsjeblieft niet tegengehouden konden worden, want ze hebben examens en die kinderen kunnen moeilijk omgaan met veranderingen etc etc.

Direct allemaal reacties eronder van “ja dan kennen we uitzonderingen blijven maken hè, beginnen we niet aan”.

4 likes