Kunnen we dan ook stoppen met de speciale behandeling van boeren en al dat blokkerende tuig meteen opsluiten?
Ik word hier echt bijna zelf agressief van. Gewoon echt best wel veel zin om trekkers kapot te slaan
Edit: sorry haha komt echt beetje lomp en triest over want slaat natuurlijk ook nergens op, maar vind het echt frustrerend hoe ze een heel land op z’n kop zetten en het gewoon gedoogd wordt
Nee die doen het voor het Nederlandse volk jij moet ook eten hè hè zonder boeren geen voer waarom wil jij de Nederlandse cultuur slopen dan ja en links Nederland en d666 liegen alleen maar morgen gaan we allemaal samen strijden samen boeren transport dokkers wappies
Allemaal in hun eigen gierput laten zakken
Ik wordt ook heel agressief hiervan, ben in mijn hoofd al aan het bedenken hoe ik ze ga vervloeken als ik er last van krijg
Ik hoop dat ze allemaal flinke boetes krijgen.
Absurd gewoon. Ik ben benieuwd of er tegen opgetreden gaat worden (buiten Schiphol).
Ik hoop ergens dat morgen het halve land vol staat met wegblokkades alleen dan van het politie/leger, zodat er überhaupt geen trekker de (snel)weg op komt. Zo’n verstoring van de openbare orde, die echt niks meer met het demonstratierecht te maken heeft, zou echt niet mogelijk moeten zijn. Het is puur machtsvertoon en het lijkt me in alle opzichten gevaarlijk als lukt wat nu steeds naar buiten komt.
Dit is toch gewoon een vorm van terrorisme. Alleen omdat ze wit zijn en op een trekker rijden, treed de overheid niet hard op.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Nee, alles gaat steeds zo GEMOEDELIJK en anders komt de gearresteerde KUT wel multivlaai brengen bij de politie (wat al een misdaad is op zichzelf)
Misschien moet je wel multivlaai geven aan een rechter voor strafvermindering.
Of komt er dan tien jaar erbij?
Afgelopen vrijdag hebben de Nederlandse huisartsen gedemonstreerd op het Malieveld en dit is mede door de boerenprotesten lekker ondergesneeuwd in de media. Terwijl het zorginfarct wat ontstaat net zo goed een directe dreiging voor ons land is.
Minister Kuipers zegt de problematiek te zien en vraagt de beroepsgroep om met concrete voorstellen te komen. Bijzonder, wat dat doen we al vele jaren. Er is dus meer nodig! Zaken moeten landelijk anders georganiseerd worden, dit is niet door de beroepsgroep zelf op te lossen.
Mag ik jullie daarom vragen om deze petitie te tekenen?
Als ze het leger nou eens zouden inzetten zou dat mooi zijn, er liggen al aanklachten tegen boeren voor poging doodslag en ik weet niet hoor maar die straffeloze trekkerrijders verder hun gang laten gaan lijkt me nou niet echt een puik plan.
Uiteindelijk hebben alle nieuwssites er wel over bericht en Nieuwsuur had een behoorlijk item, maar de NOS vond iets met katten in Australie meer zendtijd waard dan dit protest. Ik zou er bijna complot-wappie van worden.
Levenslang TBS
Weet iemand waar de boeren protesten zijn? Of gaan ze gewoon in heel Nederland de weg op.
Vorige keer kwam ik goed weg omdat ze allemaal totaal de andere kant op moesten dan ik. Hoop ik morgen weer
Hopelijk gaan ze niet naakt zoals die fietsers dit weekend
ik ben ergens blij dat de berichtgeving terughoudend is (itt tot Amerikaanse nieuws bijv) maar ik vind het echt doodeng dat de schaal totaal niet bekend is
Jezus las het net en dacht aan jou, verschrikkelijk