Nieuws, actualiteit en politiek #3

Hahaha ik zit ook mee te scrollen en het is echt een ongeorganiseerde chaos met alleen maar kneuzen.

7 likes

Ik weet ook echt niet wat ik moet doen. Enerzijds wil ik graag rijden wan anders kom ik 's avonds niet meer terug in DH, maar ik ben echt bang dat het vast komt te staan. Dus misschien toch maar de trein bleh.

4 likes

Hoezo gaan vissers mee demonstreren? Dit slaat echt nergens op

2 likes

Omg m’n vriend wil met de veerboot vanaf Ameland na een festival, maar blijkblaar blokkeren ze dat ook. Jemig wat een kut acties. :tired_face:

1 like

:clap::clap::clap::clap:

70 likes

:joy::joy: mooie actie

10 likes
3 likes

Ik denk dat je er vannacht geen last meer van hebt met terugrijden. Maar de trein vanuit DH naar Nijmegen :speak_no_evil: Goffert is echt best ver van het station ook :frowning:

5 likes

Ik was vanmorgen in de supermarkt en waren best wel wat mensen aan het inslaan. Een bejaarde vrouw was het hamsteren vertelde ze. Qua energie lukte het haar om maar af en toe naar de supermarkt te gaan en ze wilde niet voor een leeg schap komen te staan want dan was de tocht voor niets geweest :pleading_face:

6 likes

Klopt, maar daarmee ben je nog niet in Den Haag :grimacing:. En triljoen verkeersinfarcten als je bij de park weg wil, met welk vervoer dan ook (ok fiets niet maar dat moet een optie zijn). Goffert is verkeerstechnisch echt een ramp voor grote evenementen…

2 likes

Ja dat kan inderdaad maar dan komt said person niet meer thuis dus dan moet je of het halve concert skippen of ergens nog last minute een overnachting hosselen.

4 likes

Lol ik dacht dat je de dood van Remco Campert bedoelde

18 likes

Ja ik moet dan om 22.00 al weg en dat vind ik echt een beetje zonde. Tot nu toe lijkt het mee te vallen dus ik ga denk ik met de auto, maar ik zie er wel tegenop zeg. Gaan er meerdere en hoe pakken jullie het aan?

1 like

Als je heel op tijd die richting uit kan rijden zou ik dat doen. Desnoods daar in de buurt nog even wat eten als je er onverhoopt vroeg bent. Met naar huis rijden moet ‘t echt wel weer lukken.

3 likes

Op tijd weg (regio Utrecht) en we hebben een park & walk ticket. Ik zou wel kijken of er nog iets van parkeertickets beschikbaar zijn want ander is parkeren daar echt heel lastig. En voor de rest: veel plezier!

3 likes

Hahahahhahaha

46 likes

Te triest voor woorden :sob:

4 likes

Another day, another schooting :us:

Teringg hoor dat geluid van dat wapen joh, das echt niet normaal

1 like

ik dacht dat hij allang dood was

(sorry remco niet respectloos bedoeld)

4 likes

Nou in de Telegram groep waar ik meelees zijn ze van plan om vandaag gewoon weer door te gaan met blokkades enz.
En er wordt opgeroepen om supermarkten te boycotten, hoe dan?!:joy: