Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ik bedoelde meer dat je wel grote praatjes kan hebben met “ik zou zus en zo gedaan hebben’, maar mensen vaak toch afhankelijk van dat werk/inkomen zijn. Dus je inderdaad niet altijd de ruimte hebt om naar je principes te leven. Dus dat ik het een beetje flauwe reactie vind

19 likes

Bij hun vorige lustrum (zal wel 5 jaar geleden zijn dan?) stond ik bij een feest achter de bar. Ik ben in mijn leven nog nooit op een avond zo denigrerend behandeld en zo vaak beledigd. Echt een ervaring was dat. :face_with_spiral_eyes:

13 likes

Vandaag ook iemand op de radio die bij het bestuur(?) had gewerkt. “Ja, maar het gebeurt overal!!” echt zo dooddoener vind ik dat. Als we problemen niet per instituut aankaarten komen er toch ook nooit oplossingen.

5 likes

Grote praatjes? Ik ben geen kleuter die maar wat roept.

1 like

Seksuele intimidatie gebeurt inderdaad overal maar hoe het op deze manier gebeurde is toch ook gewoon de overtreffende trap. Hoe kun je dan met zo’n non-argument aankomen.

Dus dat maakt het oke :sob: wat een domme reactie

2 likes

Het maakte het voor haar niet oke, maar wel die “vergrootglas” leek ze daarom wat onzin te vinden. Maar hoe wil je over seksuele intimidatie praten zonder voorbeelden te noemen. Daarnaast kun je die cultuur daar toch niet ontkennen

Het was een vrouw? Wauw dat maakt de reactie eigenlijk nog erger.

3 likes

Is het deze gast die het volgende zegt

“ik heb pas laatst mijn ogen echt geopend, en de spreekwoordelijke kleppen af gedaan.”

?

Ummmmmmmmm ja niet echt dus he??? Fucking klootzak

2 likes

Ja op dat artikel doelde ik

2 likes

Hahahahaha :smiley: Ik maak geen nieuws, ajb zeg, ik BEN het nieuws!

5 likes

ik zit te googlen en te control+f’en, maar welke brief?

2 likes

Hahaha zou me niet eens zo erg verbazen

Haha, kan hem nu wel garanderen dat een baan in de journalistiek voor hem er niet meer in zit. We kunnen allemaal Googelen frikandel

3 likes

Zou je denken maar dit valt in de praktijk echt vies tegen

8 likes

Pico is trouwens blijkbaar kort voor… Pieter?

Vast zoiets kuts als pieter cornelis :cry:

38 likes

oh god ja dat moet haast wel
ugh

Ja waar begint Amalia aan… poh ik ben ook ergens lid geweest maar het lijkt alleen maar erger geworden als ik dit zie.

Ze leggen hun functie neer en hopen op die manier eventuele straffen te vermijden.

3 likes