Dat kan meestal niet zomaar, vaak staat de procedure uitgelegd in de statuten en daar mag je niet van afwijken. Meestal kan schorsen wel, maar ook die procedure ligt vast in de statuten of het HR, dus misschien is dat hier ook niet direct mogelijk.
Zegt ook al wel genoeg over je vereniging als je HR/statuten niet toestaan dat je iemand gelijk schorst bij dit soort wangedrag
Misschien moet daar nog over gestemd worden door… dit uitschot zelf ![]()
Love wel dat Gerri Eickhof hier verslag van doet voor de NOS. Die laat zijn afkeer altijd zo lekker doorschemeren.
Ik ben vast heel naïef of ignorant maar wat of wie wordt bedoeld met bontkraagjes?
Marokkanen net bontkragen, schooters en gucci tasjes.
Even heel bot gezegd, maar dat is wat ze bedoelt.
Edit: dit is niet mijn mening ofzo he, dit is mijn interpretatie van wat die mevrouw zegt.
Ik heb speciaal voor Gerri het journaal teruggekeken
Hmm ik zou het anders interpreteren. Niet perse Marokkanen maar ook gewoon Nederlands met dit taalgebruik. Ik zie het vooral bij de lage sociaal economische status wijken.
Oh, had nog nooit van haar gehoord ![]()
Wat vind je hier goed aan? Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen maar vind dit een beetje een raar tekstje. Wat hebben moeders hier nou mee te maken?
Ik dacht meer aan iets van heftig als je zoon zo over vrouwen denkt terwijl hij ook uit vrouw komt, maar ik vind de boodschap sowieso niet heel sterk haha. En toch ook altijd weer de moeder die erbij gehaald moet worden, zeker als het gaat om kijken naar opvoeding
Gisteren nog gespot in het voetbalstadion: meerdere vaders die aan hun zoontjes in de basisschoolleeftijd “rot maar op, hoer” voorzongen ![]()
Maar dat hoort gewoon in dat liedje. Dat is niet gericht tegen een vrouw. Of ben ik nu heel naïef. Ik zing het zelf ook altijd
Alsof nog niet half europa in de fik staat leek t de boeren wel een goed idee om een fikkie te stoken. Alsof t hier niet fuckin droog is.
Dit meen je niet serieus toch?
Als dit geen trollpost is word ik echt heel verdrietig.
Ja meen ik wel serieus.
Wow echt? Is voor zover ik weet geen onderdeel van het originele nummer (heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt), en ik vind hoer als scheldwoord gebruiken sowieso verwerpelijk, of het nou tegen een specifiek iemand gericht is of niet.