Als je je verveelt: zoek de reviews van die vanmoof fietseb eens op. Allemaal mensen die vet ontevreden zijn over hun overpriced elektrische fiets.
Ik zag laatst twee kinderen op het terras van een snackbar p.atat eten met hun zelf meegebrachte pot huismerk mayo en vervolgens fietsten ze weg op twee vanmoofs only in amsterdam
Ik werk in Zuid en echt vrijwel Ă©lke dertienjarige die daar fietst heeft zoân ding. Echt hoe dan!? (Ja ik weet wel hoe, gemiddelde inwoner daar verdient wel Ăets bovengemiddeld, maar vind het echt bizar. Vanaf 2.800 euro ofzo gaan ze geloof ik?)
Haha ik heb er een en kan eigenlijk alleen maar lachen om alle haat
Ik zocht de vanmoof even op want ik leef onder een steen (zuid Limburg waar elke 12 jarige âgewoonâ een Stella ebike heeft) en wat is deze website irritant geschreven? Riders? Zo veel onnodig Engels? Waarom zou je zo zijn
Hoe zijn we ooit groot geworden zonder ebikes he
Politiek blijft wonderlijk. Zelfs als je goed iets hebt verkloot, kun je terugkeren.
Thank you for nothing, PvdA
Ik woon in een klein dorp in Drenthe en echt OVERAL hier en in de gemeente hangen die noodvlaggen. Ik moet er van kokhalzen echt
Ik woon in een gematigd dorp in het midden van het land met vooral aan de rand wat boeren, maar geen megastallen en hier hoeft de uitstoot ook niet zo hard omlaag. Maar ook hier kwam ik gewoon midden in het dorp die kutvlaggen tegen, hoog in lantaarnpalen opgeknoopt ook, dus je trekt ze niet zomaar er vanaf. Ik krijg er echt de kriebels van.
Waarschijnlijk diezelfde sukkels die hier tijdens corona met drieĂ«nhalve paardenkop iedere dinsdag een âfakkeltocht voor vrijheidâ gingen houden rond het gemeentehuis. Ga weg man, jullie representeren niemand.
1 op 20 lijkt mij niet gemiddeld, denk dat dat veel lager ligt.
Dan zit je waarschijnlijk in een groene bubbel met veel hybrides of echt heel nieuwe autoâs.
Bij de top 10 zuinige autoâs van Bovag is de eerste 1 op 21 en de laatste 1 op 18,5. Geloof dat 1 op 14 ofzo gemiddeld is. En de meeste mensen rijden ook niet zo bewust zuinig, dat scheelt ook nog.
een heerlijk artikel
Bijna even duur als de trein
Is toegestaan maar je bent dan wel een soort tikkende tijdbom.
Maar middle of nowhere bestaat straks misschien niet meer .
Ik zie wappies vaak praten over âTristate cityâ, ik heb me daar nog niet verder in verdiept maar zie op de website dit:
Dan denk ik inmiddels wel âoke we zullen zien.â
Ik vraag me soms wel eens af wanneer mensen die nu nooit wantrouwend richting de overheid zijn dat wel gaan worden. Stel dat boerenland idd even heel simpel gezegd âvolgebouwdâ gaat worden, na een paar jaar uiteraard, zeg je dan van âmooie samenloop van omstandighedenâ of denk je dan âhmm ook toevallig eigenlijk dat dat zo uitkomtâ.
Prima als je dat eerste denkt maar op een gegeven moment, bijv na tijdje goede onderzoeksjournalistiek zoals Follow The Money te lezen wordt het toch bijna onmogelijk om altijd zo te blijven denken? Er worden zoo veel zieke spelletjes gespeeld op elk vlak, er is corruptie, er worden zo veel rookgordijnen opgeworpen en zo veel drogredenen worden zo vaak mogelijk herhaald.
Bijvoorbeeld inflatie. âkomt door OekraĂŻne!â maar wie heeft het ooit over de duizenden miljarden die de ECB bijdrukte tijdens Corona?
Nouja eens dus met @Maurice dat het best gezond en normaal is om de overheid of andere instanties soms te wantrouwen zonder meteen een complotdenker te zijn.
Overigens prima als dit naar het complottheorieën topic verplaatst wordt. Ik twijfelde maar weet ook niet hoe je op een post uit het ene topic reageert in een ander topic.
Er is een fundamenteel verschil tussen (1) het kritisch volgen en wantrouwen van de overheid. Maak geen verzetsheld van jezelf: een groot deel van dit land doet dat. Daar hebben we immers alle reden toe. Ik ken niemand in mijn omgeving: praktisch- of theoretisch, stad, polder of platteland, politiek betrokken of niet die niet kritisch is of geen gezond wantrouwens jegens de overheid koestert.
Maar dat is iets anders dan (2) het geloven in het niet functioneren van ons democratische systeem, het samenspannen van allerlei instituties en geloven dat de burger op grote themaâs wordt voorgelogen. Het boerenland wordt niet platgebouwd. Er is namelijk simpelweg niemand om in die huizen te wonen als we het volledige platteland volgooien met huizen. We wonen met zijn alleen op 15% van dit land. Om de hele wooncrisis op te lossen gaan we op 16% wonen en praktisch niemand wil op de boerengrond wonen, want daar is geen infrastructuur en niemand heeft zin en geld om dat aan te leggen. Net als dat ik de eerste kwaliteitskrant die de inflatie puur wijdt aan OekraĂŻne nog moet lezen. Sterker nog: zoân beetje elke duiding van de situatie die ik momenteel gelezen hebt spreekt van relatief laat ingrijpen van ECB en neemt het financiĂ«le beleid en de effecten daarvan rondom corona mee.
Je bent geen kritische burger die het allemaal doorziet terwijl de rest de overheid blind volgt als je een keer wat gegoogled hebt, follow the money hebt gelezen (wat gewoon een reguliere nieuwswebsite is) en nu denkt dat je een groots complot hebt ontmaskerd. Veel van wat je vindt is namelijk niet geheim, anders had je het niet gevonden. Wat je vindt is wanbeleid, bestuurlijke onmacht en opportunistisch politiek spel. Dat dat aan de orde is snapt het gross van Nederland. Dat staat namelijk gewoon in de krant, wordt onderzocht door overheidsbekostigde instituten en is onderwerp van gesprek in je stamkroeg.
Ik weet niet of je ervoor openstaat maar de term laag- of hoogopgeleid zou ik liever vervangen door praktisch of theoretisch opgeleid. Wilde ik toch even zeggen.
Yes geen probleem, zit verder alleen nog niet echt in mijn vocabulaire omdat ik het niet echt als oplossing zie, maar dat is een ander gesprek.
Volgens mij pleiten de âcomplotdenkersâ juist dat er een grote immigratiestroom komt (van oa asielzoekers) en die in al die huizen/woningen gaan wonen, waar nu geen ruimte voor is. Met als bron CBS: Bevolkingsprognose 2020-2070: Veronderstellingen over immigratie
En brieven zoals deze: