Wat vind je hier goed aan? Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen maar vind dit een beetje een raar tekstje. Wat hebben moeders hier nou mee te maken?
Ik dacht meer aan iets van heftig als je zoon zo over vrouwen denkt terwijl hij ook uit vrouw komt, maar ik vind de boodschap sowieso niet heel sterk haha. En toch ook altijd weer de moeder die erbij gehaald moet worden, zeker als het gaat om kijken naar opvoeding
Gisteren nog gespot in het voetbalstadion: meerdere vaders die aan hun zoontjes in de basisschoolleeftijd ârot maar op, hoerâ voorzongen
Maar dat hoort gewoon in dat liedje. Dat is niet gericht tegen een vrouw. Of ben ik nu heel naĂŻef. Ik zing het zelf ook altijd
Alsof nog niet half europa in de fik staat leek t de boeren wel een goed idee om een fikkie te stoken. Alsof t hier niet fuckin droog is.
Dit meen je niet serieus toch?
Als dit geen trollpost is word ik echt heel verdrietig.
Ja meen ik wel serieus.
Wow echt? Is voor zover ik weet geen onderdeel van het originele nummer (heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt), en ik vind hoer als scheldwoord gebruiken sowieso verwerpelijk, of het nou tegen een specifiek iemand gericht is of niet.
Hahah nee het is geen onderdeel vh originele liedje. Maar het past zo lekker. En ik roep het altijd tegen de mannen in de buurt. Maar het is niet netjes nee.
Wat een kul argument âhet past zo lekkerâ
Ik snap ook niet dat nergens de daders achterhaald kunnen worden. Het hele wegennetwerk hangt toch vol cameras?
Ik word altijd zo moedeloos van die focus op moeders. Alsof het moeders extra aangerekend wordt tov vaders als hun kroost zich zo gedraagt.
Er is geen politie om ze op te sporen
âOpruimen is landverraadâ: bedrijven die boerenblokkades weghalen, worden geĂŻntimideerd - 'Opruimen is landverraad': bedrijven die boerenblokkades weghalen, worden geĂŻntimideerd
Echt volledig van de pot gerukt.
Nou maar echt hoor. Het zijn gewoon terroristen. En zo zouden ze ook genoemd moeten worden. Ăn zo aangepakt worden. Kansloos dit.
Nou het feit dat ze keer na keer wel kunnen waarschuwen maar niet preventief actie ondernemen komt toch ook gewoon neer op het gedogen van hun zielige protestacties?
Als links iets soortgelijks zou plannen hing de helft al in de bak.
Volgens mij is het wel best lastig om bij elke oprit naar de snelweg in boerengebied preventief een colonne aan agenten te hebben staan. Wat de oplossing wel is: geen idee. Dat de idioten gewoon normaal moeten doen zou het âmakkelijkstâ zijn maar de kans daarop is nihil uiteraard.
Verder vind ik het walgelijk weer. Ook allemaal asbesthoudend materiaal gedumpt en weet ik het? KlapharkenâŠ
Ik las vanmorgen dat de meeste cameraâs niet opnemen, maar alleen de situatie ter plaatse op dat moment weergeven. En ook hangen veel cameraâs niet op de plekken waar nu afval etc wordt gedumpt.
hoorde vanmorgen op de radio ook dat Rijkswaterstaat moeilijk mensen kan vinden om de troep op te ruimen omdat bedrijven bedreigd worden. dat is toch helemaal van de pot gerukt.