Opmerkingen hebben nooit gekunt
Nou ja je kwam ondanks die opmerkingen behoorlijk ver binnen veel organisaties
Ja vooral die incel retoriek van die Pico (nek breken en pik erin, sperma emmer) rijmt echt heel goed met zijn lelijkheid.
Voorlopig krijgen ze geen geld van de scholen. Maar dat verandert de cultuur binnen het corps niet.
Vraag me echt af wat er door de hoofden van die horeca medewerkers ging die daar liepen tijdens die idiote speeches. Ik had mân dienblad neergepleurd en was per direct weggegaan.
Nee dat begrijp ik. Ik zal het nuanceren namelijk dat je tegenwoordig verantwoordelijk wordt gehouden als je dat soort opmerkingen maakt. Ik dacht dat dat duidelijk was maar heb een verweerde woordkeuze gebruikt. Ik zal het ook aanpassen in het orginele bericht
Ja? Die mensen staan daar voor niet gigantische uurprijs ook hun huur te verdienen hè en kunnen zo voor de volgende student vervangen worden
Nou lag dat in dit geval iets genuanceerder er is eerder in de week al vrouwelijke personeel niet meer komen werken en er was een enorm personeelstekort. Maar ja je moet wel het inkomen kunnen missen om Ăźberhaupt weg te kunnen lopen en het was 10 dagenlang werk meerdere uren per dag. Dus is ook een vrij flink inkomen als in je zou daar in 1 keer heel je maandhuur kunnen verdienen.
Dat personeelstekort is structureel binnen de organisatie en alleen de echt leuke nachtclubs en festivals hebben ze voldoende personeel, omdat er overal dus een tekort is aan horecapersoneel
Ik bedoelde meer dat je wel grote praatjes kan hebben met âik zou zus en zo gedaan hebbenâ, maar mensen vaak toch afhankelijk van dat werk/inkomen zijn. Dus je inderdaad niet altijd de ruimte hebt om naar je principes te leven. Dus dat ik het een beetje flauwe reactie vind
Bij hun vorige lustrum (zal wel 5 jaar geleden zijn dan?) stond ik bij een feest achter de bar. Ik ben in mijn leven nog nooit op een avond zo denigrerend behandeld en zo vaak beledigd. Echt een ervaring was dat.
Vandaag ook iemand op de radio die bij het bestuur(?) had gewerkt. âJa, maar het gebeurt overal!!â echt zo dooddoener vind ik dat. Als we problemen niet per instituut aankaarten komen er toch ook nooit oplossingen.
Grote praatjes? Ik ben geen kleuter die maar wat roept.
Seksuele intimidatie gebeurt inderdaad overal maar hoe het op deze manier gebeurde is toch ook gewoon de overtreffende trap. Hoe kun je dan met zoân non-argument aankomen.
Dus dat maakt het oke wat een domme reactie
Het maakte het voor haar niet oke, maar wel die âvergrootglasâ leek ze daarom wat onzin te vinden. Maar hoe wil je over seksuele intimidatie praten zonder voorbeelden te noemen. Daarnaast kun je die cultuur daar toch niet ontkennen
Het was een vrouw? Wauw dat maakt de reactie eigenlijk nog erger.
Is het deze gast die het volgende zegt
âik heb pas laatst mijn ogen echt geopend, en de spreekwoordelijke kleppen af gedaan.â
?
Ummmmmmmmm ja niet echt dus he??? Fucking klootzak
Ja op dat artikel doelde ik
Hahahahaha Ik maak geen nieuws, ajb zeg, ik BEN het nieuws!
ik zit te googlen en te control+fâen, maar welke brief?