Nieuws, actualiteit en politiek #3

Oh, had nog nooit van haar gehoord :sweat_smile:

1 like

Prijs jezelf gelukkig😂

2 likes

Wat vind je hier goed aan? Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen maar vind dit een beetje een raar tekstje. Wat hebben moeders hier nou mee te maken?

12 likes

Ik dacht meer aan iets van heftig als je zoon zo over vrouwen denkt terwijl hij ook uit vrouw komt, maar ik vind de boodschap sowieso niet heel sterk haha. En toch ook altijd weer de moeder die erbij gehaald moet worden, zeker als het gaat om kijken naar opvoeding

17 likes

Gisteren nog gespot in het voetbalstadion: meerdere vaders die aan hun zoontjes in de basisschoolleeftijd “rot maar op, hoer” voorzongen :clown_face:

4 likes

Maar dat hoort gewoon in dat liedje. Dat is niet gericht tegen een vrouw. Of ben ik nu heel naïef. Ik zing het zelf ook altijd

1 like

Alsof nog niet half europa in de fik staat leek t de boeren wel een goed idee om een fikkie te stoken. Alsof t hier niet fuckin droog is.

8 likes

Dit meen je niet serieus toch?

30 likes

Als dit geen trollpost is word ik echt heel verdrietig.

9 likes

Ja meen ik wel serieus.

1 like

Wow echt? Is voor zover ik weet geen onderdeel van het originele nummer (heb zelf ook geen idee waar het vandaan komt), en ik vind hoer als scheldwoord gebruiken sowieso verwerpelijk, of het nou tegen een specifiek iemand gericht is of niet.

4 likes

Hahah nee het is geen onderdeel vh originele liedje. Maar het past zo lekker. En ik roep het altijd tegen de mannen in de buurt. Maar het is niet netjes nee.

1 like

Wat een kul argument “het past zo lekker”

37 likes

Ik snap ook niet dat nergens de daders achterhaald kunnen worden. Het hele wegennetwerk hangt toch vol cameras?

3 likes

Ik word altijd zo moedeloos van die focus op moeders. Alsof het moeders extra aangerekend wordt tov vaders als hun kroost zich zo gedraagt.

24 likes

Er is geen politie om ze op te sporen

‘Opruimen is landverraad’: bedrijven die boerenblokkades weghalen, worden geïntimideerd - 'Opruimen is landverraad': bedrijven die boerenblokkades weghalen, worden geïntimideerd

Echt volledig van de pot gerukt.

11 likes

Ik wachtend tot media dit eindelijk gaan duiden als terrorisme…

19 likes

Behalve dan dat brand stichten en asbest dumpen op zich al iets ergs is

10 likes

Nou maar echt hoor. Het zijn gewoon terroristen. En zo zouden ze ook genoemd moeten worden. Én zo aangepakt worden. Kansloos dit.

4 likes