Ik dacht dat het echt was, ik wilde zelfs nog gaan kijken lol
De koning mag nog wel een lesje woordvoering krijgen, wat een rare beredenatie gebruikt hij hier:
âWe kunnen het verleden niet herschrijven. We kunnen wel samen proberen ermee in het reine te komen. Dat geldt ook voor het koloniale verleden. De Gouden Koets zal pas weer kunnen rijden als Nederland daar klaar voor is. En dat is nu niet het gevalâ
Wat in godsnaam betekent in deze context als Nederland er klaar voor is??? < hier staan 55 vraagtekens maar het forum kapt dat af
Is er iets mis met de Glazen Koets waar ze nu in rijden? Met deze komen ze toch ook van A naar B?
Laat deze koets in een museum waarin de geschiedenis wordt uitgelegd.
Mijn hemel, weer lekker de plank mis dit. Die Gouden Koets wordt helemaal niet verbannen Wimlexie⊠die staat prrrrima in het Amsterdam Museum om daar mensen bij te brengen wat ermee aan de hand is. Laat hem daar en pak gewoon je glazen koets.
als iedereen nou gewoon ff stoppen met dat gezeik over racisme kan willy weer in zijn koets rijden
Hahahahahha als nederland er klaar voor is. Alsof het mij wat boeit of dat leleke ding ooit weer gaat rijden. Voor mijn part gooien we hem in een gat waar de zon niet schijnt.
Edit: vraag me al een jaar of 1.5 af of de koninklijke familie nou gewoon echt domme adviseurs heeft of de koning zelf zoân domme gans is en we de adviseurs moeten bevrijden.
Edit2: okay de nos geeft wel echt een selectieve weergave. Zijn gehele speech hierover is best goed.
Ik zie nu de queen echt boos stampvoetend naar hem toelopen, hem een ferme tik op zijn handen geven en alles afpakken
Je beantwoordt je eigen vraag, waarom zou het âmoeilijkerâ zijn om veroordeeld te worden als hij de titels houdt? Natuurlijk is dat niet moeilijker
Lijkt me juist precies het tegenovergesteldeâŠ
O wauw. Kun je dan straks particulier alleen nog maar huizen huren met een waarde > âŹ440000?
Met de huidige woningmarkt zullen er in Utrecht niet bijster veel woningen onder de 440.000 verkocht worden .
Zie boulevard topic
âGraf Tanja Groen mogelijk toch ontdekt op Strabrechtse Heideâ - Omroep Brabant
Ik hoop zo dat het dit keer wel raak is. Echt verschrikkelijk dat die ouders al zo bizar lang in het ongewisse zitten.
Ik hoop echt dat deze zaak ooit opgelost gaat worden
Vera Bergkamp blijkt ook lekkere slappe hap te zijn, wat een teleurstelling die vrouw.
Ben het met je eens hoor. Maar gisteren werd dat ook helemaal bij het 8 uur journaal besproken. Toen dacht ik ineens, jezus, het zou maar in het 8 uur journaal gaan over hoe slecht jij je werk doet. Ik zou daar echt niet voor gemaakt zijn.
Is echt de standaard reactie van Rutte he? Ja echt heel erg! Gaan we volgende keer beter doen.
Het volk zou ook eens moeten stoppen om rutte steeds âvolgende kerenâ in te stemmen
(Ja ik ben echt zuur en ontroostbaar dat deze knuppel nog stééds en opnĂeuw in de regering zit )
Echt eng toch, straks (of eigenlijk nu al, maar straks voor meerdere partijen beschikbaar) zijn computers zo slim en hebben zoveel denkkracht dat encryptie niet meer werkt.
Idd eng! Alleen is het gebruik van technologie nog om te keren?
Elon musk zijn eens; als je iemand in een schuurtje een atoombom ziet bouwen, dan bel je de politie. Als iemand een supercomputer bouwt, gebeurt er nietS. Terwijl de potentiële schade gelijk is.
Nou gaan we er dankzij ons ge-etter met het klimaat al eerder aan, maar anders zou deze technologie ons einde betekenen.