Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ik hoop zo dat het jongetje veilig eruit komt en nog in goede gezondheid is.

5 likes

Ik volg de reddingsoperatie ook op de voet. Hier een duidelijke tijdlijn: Login • Instagram

@karimboulidam_ op insta deelt ook veel updates in het Nederlands.

Echt zenuwslopend inderdaad, ik kan niet wachten tot dit jochie veilig in de armen van zijn ouders is!

4 likes

Ik heb m’n bericht aangepast!

1 like

Ik hoop inderdaad ook dat ze snel bij hem zijn en zijn vader en moeder hem in hun armen mogen sluiten :heart:

2 likes

Pfff zenuwslopend dit, een paar uur geleden was de inschatting dat het nog 4 uur ging duren. Maar helaas duurt het toch langer dan gehoopt.

Je zou denken dat 80 cm (wat ze nu overal schrijven op Twitter) een fluitje van een cent is, maar dat zou ook nog steeds 4 uur duren :cry:.
Wat een nachtmerrie voor de ouders en het kind. Hoop zo dat alle inspanningen leiden tot een positieve reddingsoperatie.

1 like

De topografische ingenieur ter plaatse gaf aan dat ze zo’n 20 cm per uur graven, op dit moment met de hand ivm angst dat de boel instort. Een uur geleden waren ze inderdaad nog zo’n 80 cm van hem verwijderd.

Hoop zo dat het met een paar uur eindelijk klaar is en het kindje naar omstandigheden in goede gezondheid verkeert…

3 likes

Ooo ik hoop zo dat hij nog leeft en alles lukt en niet heel lang meer duurt. Wat een nachtmerrie.
En wat een helden zijn daar aan het werk.

1 like

Hij is er uit volgens de livestream!

16 likes

Jaaa ik wilde het net komen vertellen: hij is eruit! Zijn verdere situatie nog onbekend, maar hij is meegenomen in de ambulance met zijn oudersšŸ™ŒšŸ»

6 likes

Oh man, kan alleen maar denken hoe traumatisch dit is/was voor hem en z’n familie :pleading_face: We horen dat hij in de ambu is meegenomen. Is het dan zeker dat hij nog leeft?

1 like

Nee volgens mij nog niet duidelijk of hij nog leeft…

3 likes

Pfff nog even in spanning dus… :crossed_fingers:t2:

Wat heftig ook al die toeschouwers daar

2 likes

Hij is overleden begrijp ik. Helaas. Enig lichtpuntje is dat de familie wel afscheid kan nemen van hem :broken_heart:

Edit las het is livestream dat de Marokkaanse koning dit heeft medegedeeld, maar weet niet of het fake News is

Ik lees toch op steeds meer plekken, waaronder bij @karimboulidam_, dat hij het niet gehaald heeft. Ik hoop fake news.

Hij is helaas overleden, wat een verdriet.

1 like

Ach nee… Heb er pijn van in mijn buik, zo zielig.

1 like

Wat moet hij zich alleen hebben gevoeld :sob:

Ik ook, wat erg.

Nou hĆØ, als ik hier teveel aan denk lopen ook de tranen over m’n wangen hoor… getverderrie

1 like