Nou hè, als ik hier teveel aan denk lopen ook de tranen over m’n wangen hoor… getverderrie
Wat verschrikkelijk
Arm arm kind zo alleen… hij heeft hopelijk wel geweten dat er naar hem gezocht werd…
Ah nee, arm mannetje. Ik had zo gehoopt dat hij het zou redden. Wat moet hij zich alleen gevoeld hebben. Wat verdrietig dit. Die arme ouders ook… en al die mensen die hebben geholpen… Wat een nachtmerrie.
Ik weet dat dit altijd zo’n dooddoener is, maar ik heb een kindje van dezelfde leeftijd en als je je dan bedenkt dat een leeftijdsgenootje in die situatie heeft gezeten… op die leeftijd zijn ze zich al zo bewust van alles en zó slim. Arm, arm kind en ouders en wat een inzet van alle mensen die geholpen hebben inderdaad.
Wat een lijdensweg voor dit kleintje, zo triest
Is het al officieel bevestigd? Heb ergens nog een sprankje hoop… zo verschrikkelijk voor hem en voor z’n familie 
Lil kleine wil de uitvaart betalen zegtie op instagram
De koning van Marokko heeft inmiddels zijn condoleances overgebracht aan de ouders en alle (Marokkaanse) media berichtten dat hij helaas overleden is😔
Ah, wat verschrikkelijk. Ik kan me niet voorstellen wat dat jongetje meegemaakt moet hebben. Ik merk dat ik er toch veel mee bezig ben geweest.
Verschrikkelijk… zoveel medelijden met zijn ouders.
Maar echt, wat een goede kerel is het toch 
Wat een nachtmerrie heeft dat jongetje moeten doorstaan. Dat beeld waarop je hem in die put zag liggen was echt hartverscheurend. Hoe eenzaam moet hij zich niet hebben gevoeld. Arm kindje
En om dan nog maar over zijn ouders te zwijgen. Echt hoe oneerlijk kan het leven zijn?
Lief maar super random
Alles voor naamsbekendheid.
Enorm verdrietig en triest nieuws. Weer een machteloos gevoel vooral voor iedereen die zich ingezet heeft om hem te redden.
Pfff dat even posten tussen een story in de club met drank. Lekker respectvol. Daarnaast is een islamitische uitvaart in Marokko helemaal niet duur. Kan hier zo slecht tegen.
Marokkaanse koning had vanaf het begin al gezegd dat hij alle kosten zou dekken.
Verschrikkelijk dit!
En Lil Kleine moet even zijn mond houden.
Was jij dat niet die laatst begon over die irritante cookies meldingen @Evenveel? Dat die ook totaal niet logisch zijn omdat de opvallendste knop staat op alles accepteren? Ik zag gisteren een filmpje dat de EU een behoorlijk aantal wetten heeft gemaakt die dit en nog meer dingen tegen moeten gaan. Klinkt goed, hopelijk komt het er door en wordt het snel uitgevoerd!
Dit ‘gevecht’ gaat jouw online leven veranderen | RTL Nieuws
Ja klopt! Goed nieuws, eindelijk wetgeving omtrent online privacy die de realiteit volgt ipv andersom.
N.a.v. D66-memes over hoe rechts die partij stemt etc. vroeg ik mij eigenlijk af: veel stemmingen van de coalitiepartijen in de toekomst zijn toch gebaseerd op het coalitieakkoord? Er klinkt steeds zoveel verbazing terwijl ik denk: die partijen regeren (jammer genoeg). Ze moeten wel op veel vlakken gelijk stemmen omdat ze anders niet kunnen ‘regeren’ toch? Valt dan nog wel te discussiëren over wat een partij als D66 dan precies heeft opgeofferd en waarvoor maar in hoeverre kunnen zij nog echt afwijken dan? Dat kunnen ‘overrulen’ van de oppositie is toch het hele idee van een meerderheidscoalitie?
Maar misschien snap ik het niet helemaal.
Ik probeer de laatste weken meer te begrijpen van de situatie Rusland Oekraïne en mis nu eigenlijk een gesprek in dit topic om mee te lezen en weer meer te leren. Tenzij het me ontgaat trouwens, maar volgens de zoekfunctie is er momenteel geen gesprek over. Hoe meer ik erover lees hoe meer het in mijn gedachte speelt. Is er nog iemand anders volop mee bezig hier?
Ik snap die memes sowieso niet want sinds wanneer zou D66 links zijn 🥲