Pfff nog even in spanning dus…
Wat heftig ook al die toeschouwers daar
Hij is overleden begrijp ik. Helaas. Enig lichtpuntje is dat de familie wel afscheid kan nemen van hem
Edit las het is livestream dat de Marokkaanse koning dit heeft medegedeeld, maar weet niet of het fake News is
Ik lees toch op steeds meer plekken, waaronder bij @karimboulidam_, dat hij het niet gehaald heeft. Ik hoop fake news.
Hij is helaas overleden, wat een verdriet.
Ach nee… Heb er pijn van in mijn buik, zo zielig.
Wat moet hij zich alleen hebben gevoeld
Ik ook, wat erg.
Nou hè, als ik hier teveel aan denk lopen ook de tranen over m’n wangen hoor… getverderrie
Wat verschrikkelijk Arm arm kind zo alleen… hij heeft hopelijk wel geweten dat er naar hem gezocht werd…
Ah nee, arm mannetje. Ik had zo gehoopt dat hij het zou redden. Wat moet hij zich alleen gevoeld hebben. Wat verdrietig dit. Die arme ouders ook… en al die mensen die hebben geholpen… Wat een nachtmerrie.
Ik weet dat dit altijd zo’n dooddoener is, maar ik heb een kindje van dezelfde leeftijd en als je je dan bedenkt dat een leeftijdsgenootje in die situatie heeft gezeten… op die leeftijd zijn ze zich al zo bewust van alles en zó slim. Arm, arm kind en ouders en wat een inzet van alle mensen die geholpen hebben inderdaad.
Wat een lijdensweg voor dit kleintje, zo triest
Is het al officieel bevestigd? Heb ergens nog een sprankje hoop… zo verschrikkelijk voor hem en voor z’n familie
Lil kleine wil de uitvaart betalen zegtie op instagram
De koning van Marokko heeft inmiddels zijn condoleances overgebracht aan de ouders en alle (Marokkaanse) media berichtten dat hij helaas overleden is😔
Ah, wat verschrikkelijk. Ik kan me niet voorstellen wat dat jongetje meegemaakt moet hebben. Ik merk dat ik er toch veel mee bezig ben geweest.
Verschrikkelijk… zoveel medelijden met zijn ouders.
Maar echt, wat een goede kerel is het toch
Wat een nachtmerrie heeft dat jongetje moeten doorstaan. Dat beeld waarop je hem in die put zag liggen was echt hartverscheurend. Hoe eenzaam moet hij zich niet hebben gevoeld. Arm kindje
En om dan nog maar over zijn ouders te zwijgen. Echt hoe oneerlijk kan het leven zijn?
Lief maar super random