Waarschijnlijk niet. Die wil alleen maar scoops delen en vervolgens haar naam overal horen 
Holy shit
Deze beer heeft bij 28 huizen ingebroken en eten meegenomen en is daardoor nu 250 kilo
Maar wel sneu want ze willen hem nu doodmaken
Dom dat ze het deelt, maar ook echt raar van die mensen die dat naar haar sturen. Iemand stuurde haar bijvoorbeeld info die ze van de diensttelefoon van haar vriend had gelezen, waarom stuur je dat. Ook echt walgelijk dat ze al die beelden nog even ging bewerken met een watermerkje, terwijl die beelden niet eens van haar zelf zijn maar goed, prioriteiten he. Echt een trieste vrouw is zij
Als je dit toch zo ziet, zie je toch hoe triest het eigenlijk is dat ze dit doetā¦
Nu duidelijk is dat de gijzelnemer van gister een pistool, explosieven Ć©n automatish wapen had ben ik echt even aan het gillen over de discussie hier of het een ipad wasš
iPad in een Apple Store, it made sense at the time 

De gijzelnemer is aan zijn verwondingen overleden lees ik net.
Ah bah, wat heftig voor zijn familie en nabestaanden.
Ohh jeetje, ik lees het net. Zeker sterkte voor de nabestaande. Ook sterkte voor alle betrokkene. Ik hoop alleen nog steeds dat dit geen gevolgen heeft voor de agent die zijn werk deed. Aangezien ze dat nog gingen onderzoeken.
Hoe gaat zoān onderzoek eigenlijk in zijn werk als de verdachte nooit meer heeft kunnen spreken?
Lijkt me ook voor de gijzelaars niet heel fijn, misschien hadden zij voor hun verwerking hem nog willen toespreken in de rechtszaak. (Misschien ook niet, ik weet het niet.)
Nouja waarom hebben ze de gijzelnemer nodig in hun onderzoek of de agent juist gehandeld heeft? Hij rende en werd toen geschept, het is niet alsof ze een statement vanuit hem nodig hebben over hoe hij zich daarover voelde. Zijn genoeg beelden van wat er is gebeurd, wss ook heel veel beelden die wij nooit gezien hebben.
De vraag is of dat een appropriate actie was en als leek zou ik zeggen dat het slim was om het gevaar uit te schakelen, achteraf permanent.
Denk eerlijk gezegd dat dit wel een satisfying einde is, scheelt weer een hoop rechtszaken en gedoe voor de slachtoffers en hij klinkt niet als een enorm verlies voor de maatschappij, lbr.
Sorry niet zoān woke mening, maar couldnāt care less over deze man.
Poetin kondigt militaire operatie in Oost-Oekraïne aan - Poetin kondigt militaire operatie in Oost-Oekraïne aan ⢠Explosies te horen in Kiev | NOS
Pff nou het is begonnen, blijkbaar ook al explosies gehoord in Kiev.
En al die sancties steeds⦠Ik snap echt wel dat je ook niet meer kunt doen hoor, maar het klonk meer als āFoei Poetin, stoute jongen, ga jij maar even naar je naughty cornerā. Ik denk niet dat hij er veel van aan trekt wat de wereld of zelfs zān oligarchen vrienden van hem vinden.
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ja joh, ik vind de economische sancties tot nu toe echt maar zwakjes. Zo gek ook om zoveel belangrijke periodes mee te maken: covidcrisis, Trump die president was, de Russische inval nu in OekraĆÆne, ā¦
Jammer dat er nu veel onschuldige (burger)slachtoffers gaan vallen door Putins grootheidswaanzin en Europaās/VSā zwakke antwoord erop.
Pff ik ben er echt benauwd vanš
Ik neem aan dat er snel meer sancties zullen komen, bijv. Rusland afsluiten van Swift. Alleen dat is ook geen makkelijke keuze, want dat betekent dat Swift daarna opgedoekt moet worden (zou namelijk politiek onafhankelijk moeten zijn). Ik hoop ook dat er snel iets gebeurd 
Die diplomatiek heeft geen zin meer toch als Putin al lang bezig is met zijn eigen narratief te vormen en daarop te handelen?
Edit: had ergens gelezen (als ik het terug vind, dan post ik het) dat de speech van Putin al lang op voorhand was opgenomen. Kon blijkbaar af te leiden zijn uit de metadata.
Ja zeker, ik ben ook geen diplomaat gelukkig haha.
Ja dat is natuurlijk zo, maar ik neem aan dat veel (economische) sancties ook Russische burgers zal raken. Bijvoorbeeld doordat daardoor enorme inflatie zal ontstaan en eten bijvoorbeeld erg duur wordt. Het is dus geen licht middel
Disclaimer: ik ben ook maar een leek.