Ik vind dit ook enorm intens om te zien… Ik schrik hier toch wel van en ik kan gewoon geen woorden vinden om deze situatie te omschrijven.
Misschien had ik toch wel de hoop dat het niet zou gebeuren.
Kan je deze suggestie mailen naar Woppert en zijn team? Zou jammer zijn als door alle hectiek dit creatieve idee in de vergetelheid raakt
Maar ja dan gaan ze net als met de OS meedoen onder neutrale vlag. Die man weet van geen ophouden
Travelban voor Sergej Lazarev en Dima Bilan.
Wel interessant om die lijst met auteurs te zien en dan te bedenken dat we Koblenko en Levchenko als duiders op tv hebben. En ja, ik vind haar zeker niet dom, maar juist die onduidelijke rol expert of gewoon betrokkene niet handig. (Ze houdt er bijvoorbeeld ook wat bijzondere ideeën over corona op na, die ze blijkbaar nog liever had geplugd. Zie haar Insta, waar ze ook aangeeft al twee jaar nauwelijks nieuws te volgen.)
Wel echt bizar hoe groot het nu toch wordt. Vraag me bijna af of Poetin op persoonlijk vlak niks meer te verliezen heeft of zoiets, dat hij dit nu doet.
Dit dacht ik gister al. Dan maar geen matroesjka poppen meer of het zangkoor van district bejaardentehuis 39 uit Moskou.
De reactie van Wopke Hoekstra bij NOS. “DiT iS vOlsTrEcT OnAcCePtAbEl”
Ja nee Wopke nu denkt Poetin: Owjee nu moet ik oppassen, de Woppert is boos op mij. Laat ik hier maar mee gaan stoppen. Terugtrekken mensen! Laten we soldaatje gaan spelen op Kamtsjatka.
Ja, inderdaad. Heb wel al gelezen dat Polen aan de NAVO vraagt om artikel 4 te activeren.
Allereerst @FrootLoops heel veel sterkte!
Ik merk dat ik al een paar weken een soort angst voel en die angst wordt nu alleen maar groter. Ik ben zo bang voor Rusland, je weet gewoon niet waar ze toe in staat zijn. Ik hoop echt dat ze snel met goede sancties komen en dat Poetin toch wel schrikt van Woppert en dat we geen Afghanistan en Irak taferelen krijgen
Mochten er meer mensen zijn die geen idee hadden waarom dit allemaal gebeurt nos legt t hier goed en simpel uit.
Dankjewel! Hier was ik naar op zoek
Dit zijn wel twee voorbeelden van het werk van Amerika.
Veel verdriet en paniek. Het is heel onwerkelijk en verschrikkelijk eng.
Ik loop een beetje verdoofd door het huis, het dringt niet echt door dat het nu echt gebeurd.
We proberen zo lang mogelijk contact te houden, maar vrees dat het snel moeilijk zal worden.
Zag net Von der Leyen en betrapte mezelf op de gedachte ‘goddank dat Timmermans daar nu niet zit’. Mis Merkel nu ook al.
Ik denk dus ook oprecht dat Poetin heeft gewacht totdat Merkel weg was. Heb altijd het gevoel gehad dat ze de enige was waarvoor hij toch lichtelijk bang was.
Eigenlijk moeten wij Sint Petersburg toch ook kunnen claimen? Helemaal gebaseerd op de Amsterdamse grachtengordel! Da’s van ons!
I know, maar die bemoeien zich er ook mee. Hoop dat zij echt geen gekke dingen gaan doen
Mijn PB staat open als je er behoefte aan hebt meis. Ook sterkte voor jou
Ja, helemaal mee eens, die gooien ook olie op het vuur.
Interessant, dank!
'Die straf kun jij ook gaan merken. Nederland gebruikt namelijk gas uit Rusland. Dat gas en ook olie worden nu duurder en door de straf voor Poetin kunnen we er zelf waarschijnlijk minder van gebruiken. En als Rusland als wraak helemaal besluit om geen gas meer te geven, kun je het behoorlijk koud krijgen. Russisch gas wordt namelijk gebruikt om huizen te verwarmen.
Ook zou Rusland als wraak kunnen besluiten om cyberaanvallen op Nederland te doen, hacks dus. Dat kan ervoor zorgen dat belangrijke websites niet meer werken. Maar ook dat ons elektriciteitsnet wordt aangevallen en de stroom kan uitvallen.’
Los van bizar hoge gas en olieprijzen, is het aannemelijk dat bovenstaande zou gebeuren? Als in de cyberaanvallen etc. Dan is het ook logisch om niet alles gelijk uit de kast te halen toch? Een lekker egoïstische vraag sorry, ik hoop zo dat het met een sisser gaat aflopen, maar vrees het ergste.