Die reportage van de NOS waarbij de analyse van Dick Berlijn wordt afgewisseld met wat duiding door willekeurige voorbijgangers
Owww bah wat klinkt dat zuinigjes. Binnen bestaande kaders etc
Pffff, klinkt niet goed.
Volgens mij zijn dat niet zo heel veel landen als ik naar dit kaartje kijk. En denk(hoop) dat ie niet zo achterlijk is om NAVO landen aan te vallen
Inderdaad zeg. Lijkt fucking hart van Nederland wel. Who cares wat ze buiten Rotterdam Centraal vinden van Rusland/Oekraine. “Komt wel dichtbij zo”
Een Lidl Jeroen Pauw😂
Misschien een domme - iets wat egoïstische - vraag, maar het houd me wel bezig. Hoe erg moeten we ons zorgen maken om WW3 / het gevaar in Nederland?
Vooralsnog zijn het alleen afkeurende woorden vanuit de EU en navo en geen troepen daar naar toe. Zolang Rusland niet de grenzen overgaat naar andere landen zoals Polen etc zal er denk ik geen WW3 komen.
Biden doet nu z’n toespraak op CNN, die al 2 uur uitgesteld was
Ik snap je paniek maar je schiet er weinig mee op. Het lijkt me ook zeer sterk dat het zo zou escaleren, als ik alles baseer op wat ik lees en wat experts zeggen.
Poetin had teveel tijd tijdens corona, heeft hij dit allemaal paranoïde zitten bedenken in z’n datsja terwijl niemand erbij mocht komen.
Maar ik vind het ook wel eng worden nu. En ik mag er thuis niks van laten merken omdat mijn man nu al doodsbenauwd is voor wat er allemaal aan de hand is. Dus ik zit hier steeds maar alles te relatieveren terwijl ik soms ook echt de bibbers krijg en bang ben dat Poetin opeens bedenkt dat kernwapens inderdaad een goed idee zijn. Aan de andere kant, stel dat Trump in de VS nog aan de macht was. Ik heb niet heel veel vertrouwen in Biden maar die zie ik niet zo impulsief een kernoorlog te starten terwijl Trump mogelijk in een woedeaanval nog wel op een rode knop wil duwen.
En China heeft toch ook geen zin erin als Europa of VS kapot zijn want export. Denk ik…
En Korea sluit zich er ook bij aan, wie weet wat voor kernwapens zij hebben
Je kunt veel van hem zeggen, maar hij is niet achterlijk. Ik zag net dat hij al jaren aan het praten is met diplomaten om de navo troepen uit Litouwen, Letland en Wit-Rusland weg te krijgen. Hij gaat echt niet een NAVO-land aanvallen. Dan had ie dat al wel met die 3 landen kunnen doen
Wel heel erg benieuwd wat de bron hiervan is. Scherm zoveel mogelijk af en nuanceer alles is niet echt een goed advies
(recept voor de wet van dubbele bescherming. Jij wilt niet dat je kind zorgen heeft en neemt je kind in bescherming. Je kind ziet dat jij - en de rest van de wereld - zorgen hebt en neemt jou in bescherming door de eigen zorgen niet meer te laten zien. Waardoor jij op je beurt je kind niet meer kunt helpen).
maar je mag stoppen met afschermen als het niet meer kan
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Geef je ook een speelgoedtomaat (zo’n SP knuffel) om mee naar de tv te gooien?
En belangrijker nog; volgt daarna een staande ovatie?
Zo knap, heb je deze mooie ervaring al op Twitter gezet?
In 5 talen neem ik aan?