Je vindt het gewoon irritant dat er altijd een nuance moet zijn, terwijl jij die man hier gewoon even wilt seksualiseren, bespotten met zijn lengte, en grapjes wilt maken met “choke me” terwijl het over geweld tegen vrouwen gaat. We zitten hier bij “Nieuws & Actualiteiten” en er is oorlog. En dan ga je moeilijk doen tegen iemand die informatie deelt waar om gevraagd werd. Er is een tijd en een plaats.
Op 9gag gaat het er nu over dat Anonymous de Russische staatstelevisie zou hebben gehackt. Lijkt nog niet te zijn bevestigd, maar er worden wel beelden geplaatst.
Edit:
Als de verkiezingen niet eerlijk zijn gegaan, ben je niet gekozen Dan heb je jezelf in het zadel geholpen.
Hiervan kreeg ik toch wel even een glimlach op m’n gezicht Geen tijd/geld om een Oekraïense vlag te vinden? Gelukkig hebben we de supermarkt nog
Welke zender zou gekaapt zijn? 1e kanaal van rusland is nog normaal te zien
Heh wtf ik wilde een video opnemen om hier te plaatsen maar ik zie de zender niet meer?! We kijken via een satelliet app en hij is niet meer te vinden, afgelopen jaren altijd gewerkt. Ben echt benieuwd wat er gaande is
Thanks voor je reactie! Zo te horen gaat het dus wel de goede richting op, dat is al uitzonderlijk heb ik soms het gevoel…
Joh, ik wilde gewoon hem beter leren kennen. Sorry dat ik nou eenmaal pessimistisch ingesteld ben over de gemiddelde man.
Ik denk vrij zeker te weten dat je nu even iets te serieus neemt. Of is dit ook een grapje?
Haha jumbo meets albert heijn
Ik heb hier laatst ook wat dingen over gelezen en dit soort adviezen worden van generatie op generatie doorgegeven in migrantenfamilies.
Zorg dat je je paspoort altijd op tijd verlengt, bewaar kopieën van belangrijke documenten zorgvuldig, zorg dat je een voorraad van essentiële producten hebt, altijd een bedrag aan cashgeld hebben en wat ik zelf ook in mijn familie zie: goud. Je kan het altijd inwisselen voor geld als je in een benarde situatie zit.
Oh nou dit stelt me heel erg gerust.
Ik zie jullie in het massagraf jongens
Gaan er nog mensen naar 1 van de steun betuigingen vandaag? O.a. die op de Dam? Vrienden kunnen niet en wil eigenlijk wel gaan maar niet alleen (of uiteindelijk misschien wel want wtf)
Ik liep gisteren langs de Dam en moest echt bijna huilen, hele rij aan mensen die bordjes vasthielden met steunende teksten voor Oekraïne, de Palestijnen die er staan, de Oeigoeren. Dan denk ik aan dat bijna al die mensen waarschijnlijk familie daar hebben en hoeveel zorgen iedereen daar zich wel niet moet maken en nou breaks my heart gewoon dat al dat soort dingen gebeuren.
Heel herkenbaar. Ik heb bijna niks met het land van m’n ouders. Maar heb wel een 7 jarig visum. Ben daar erkend door de staat. We hebben daar nog erfgrond en huizen om daar verder te leven. Alhoewel het leven daar volledig anders is voor een vrouw dan hier.
Ik heb echt niets toe te voegen aan dit topic, maar wil heeel heeel veel sterkte wensen voor alle mensen met familieleden of vrienden in Oekraïne of andere werelddelen met oorlog. Wat een ellende. Hoe de fuck krijgen megalomane moraalloze slechterikken het toch altijd voor elkaar staatshoofd te worden en dit soort verschrikkingen te starten.
Hoewel het ook strategisch is (vanwege de desinformatie in Rusland zelf), vond ik dit wel echt bijzonder om te horen en lezen. Ik hoop dat Oekraïne ook in dit opzicht de moraal hoog kan blijven houden. Zeker nu niet alleen het leger in stelling is gebracht.
Even een check: ben ik de enige die zich kapot irriteert aan alle celebs die op social media doet alsof dit weer de eerste oorlog sinds decennia is op de wereld?!
Niks afdoend aan de ernst van de situatie in Oekraïne, maar laten we nou niet doen alsof de wereld in vrede leefde. Zoveel enorme oorlogen met catastrofale gevolgen voor miljoenen mensen die hiermee echt totaal worden onderbelicht.
Makes me mad. Oekraïne is voor velen een lekker woke pr momentje.
Ik heb ook het gevoel dat velen willen blijven posten as if nothing happened, maar bang zijn dat mensen erover gaan vallen dus even een donatie link tussendoor plakken om zichzelf in te dekken. Maar ik ben sowieso erg pessimistisch in mijn mede-mens, en al helemaal in influencers.
Ja ik ook. We hebben ook nog in Europa in de recente geschiedenis een afschuwelijke Balkan oorlog gehad, mogelijk iets meer gelijkend op een burgeroorlog maar was net zo dichtbij/ver weg als Oekraïne.
Het toppunt vind ik influencers die hun eigen producten nog eens extra in de markt zetten door aan te kondigen een bepaald percentage aan Stichting Vluchteling oid over te maken. Snap dat er een nobele gedachte achterzit, maar voelt echt heel misplaatst op een of andere manier.
Dat snap ik wel, maar dan zie ik een Australische influencer huilend een story delen… Dan denk ik