Gideon
Blijft een mooi scheldwoord ![]()
evenals mafklapper
Wat @Zemraluani zegt idd!
Maar wat wel weer WTF is, is dat 10 Downing Street Geel/Blauw kleurde terwijl vluchtelingen hier (nog) niet welkom zijn.
Dat was toch de complotmarmot?
Vind t zowel een belediging voor de hamster als marmot.
Die man is een belediging van werkelijk alles.
2018
Putin wanneer zijn oligarchen erachter komen dat ze geen geld meer hebben en hem gaan lynchen.
Et tu, Brute?
(sorry iets beters kon ik niet bedenken)
Wat is de Latijnse vertaling voor āIk praat poepā?Vind dat wel een goede campagne spreuk voor fvd.
Liveblog van Nu.nl oa.
Precies dit.
Om de inhoud te omzeilen, bijt hij zich vast in definities en redenen waarom het gevraagde niet klopt. Heel vervelend, want je slaat een debat zo dood. En bovendien kom je dan niet toe aan de inhoud. Maar ja, die partij is wat dat betreft ook niet voor de inhoud in de kamer, maar om consternatie te veroorzaken.
āLoquor cacasā
Het is net bevestigd door het OM!!
Ja krijg net een NOS pushmelding!!
Beste nieuws van de dag!!
Misschien een tip voor de mensen die wat willen doen voor de vluchtelingen uit OekraĆÆneā¦
Bij ons zijn er supermarkten die levensmiddelen inzamelen! Alles wat houdbaar is, is welkom volgens mij. Ook blikken die je nog thuis hebt staan. Misschien is zoiets ook wel bij jullie in de buurt.
Enfin, wat chill dat van Lienden is opgepakt. Minder van dat soort figuren graagā¦
Over daily gesprokenā¦ik vond dit account zo maf. Ook echt elke dag weer tig reacties.
Oh jezus Sjerrie die weer het woord krijgt voordat er wordt gestemd over de motie. Luistert deze man nooit terug naar wat hij zegt?