Deze thread, wtf. Gaat over racistische berichtgeving m.b.t. verslaggeving Oekraïne.
Eerlijk gezegd denk ik dat alles wat niet ‘Ok Putin, je mag Oekraïne hebben’ is, voor hem aanvallend is.
Maar bedenk je ook dat er nog zoveel mensen om hem heen staan, die echt niet zitten te wachten op een oorlog. We moeten hem niet onderschatten, maar het Russische volk en de Russische kerk etc. hebben ook geen zin in een wereldoorlog. Dit raakt hen namelijk direct.
Dus ik denk dat ondertussen er ook echt wel binnenskamers in het Kremlin het e.e.a. speelt, wat hopelijk de-escalerend kan werken.
Maar ik denk vooral overall: we kunnen het toch niet goed voorspellen. Dingen kunnen een rare wending aannemen, ook ten goede!
Ik kijk via deze link: Debat over de situatie in Oekraïne | Tweede Kamer der Staten-Generaal Werkt da?
Zeg, voor de mensen die ook luisteren: hoe luisteren jullie naar ‘ons Keessie’ (zo noemt mijn familie etc hem altijd )? Ik heb altijd throwbacks naar mijn jeugd in de reformatorische sfeer, maar ben dus altijd heel benieuwd hoe dit soort taal overkomt bij mensen die er niet mee bekend zijn.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de afgelopen jaren de meest heftige nieuws dingen allemaal aan het begin van het jaar.
De pandemi , al die stormen , me too schandalen , oorlog en nog allemaal andere dingen die me niet zo snel te binnen schieten.
Of let ik er dan toevallig meer op omdat we in de winter veel binnen zitten ofzo
Luister jij het debat ook? Anders was mijn bericht wel erg onduidelijk. Niet heel handig van mij. Ik bedoelde meer dat ze deze maatregelen de-escaleren noemen. Het is in mijn pessimistische ogen juist escaleren. Eigenlijk wat @Mouthwash zegt.
Bestorming van het capitool…
Help, Baudet aan het woord….
Ik denk direct aan een complot van het World Economic Forum.
Ja help!!
"Mijn bijdrage bestaat uit twee delen
1: ik wil even mijn gelijk halen en erkenning voor mijn genialiteit
2: ik wil voorstellen doen hoe wij onze banden met Rusland kunnen verstevigen"
Er komt alleen maar woordenkots uit, as always
Wat zegt hij nu eigenlijk, snap er geen hol van??
Ja wow hij gaat echt alle kanten op. Geen touw aan vast te knopen.
Haha heeft hij nou serieus zojuist Johan Cruijf (heb ik nog gekend!!) aangehaald?
Zegt hij nou… dat deze oorlog een scam is?
Ja die man lult echt poep?!?!?
Hahaha, omg FVD is toch überhaupt niet bekend met moraal? Laten we eerlijk zijn.
POETIN IS OOK LID VAN HET WEF!!! @ ook al vaak voorbij zien komen.
Ik luister inmiddels niet meer. Wat zegt ‘jouw Keessie’ erover? Ik kom oorspronkelijk ook uit die wereld dus houd hem ook wel extra in de gaten. Kijk sowieso veel debatfilmpjes op YouTube en zie bij hem vaak reacties “ik ben het totaal niet met zijn standpunten eens maarrr…” en dan iets over dat hij wel betrouwbaar en beschaafd is.
Die man is echt een verschrikkelijk slechte acteur…
Ik vind het vrééééééseluk, verrrrrrrrschrikkuluk. Hij komt bijna om in de superlatieven.
Oké Sjerrie!
“Het heeft er alle schijn van dat het russische leger oekraine is binnengevallen”.
Om te kotsen, deze man. (Wat zijn de alternatieven? De oekrainers hebben de russen uitgenodigd?)
Hahaha al die interrupties bij Baudet.
Zijn antwoorden slaan echt helemaal nergens op, respect dat ze het überhaupt nog proberen.
Zegt hij nou serieus: het heeft er de schijn van dat Rusland Oekraïne is binnengevallen?
Wow, ik wil geen mensen uitsluiten. Maar hoe kan je op deze “politicus” stemmen. Hij kan ook niemand laten uitpraten, alleen maar door alles heen lullen.
Ik stel voor dat we in de Tweede Kamer ook een gele- en rode kaart instellen. Bij de eerste overtreding een gele kaart en bij de volgende een rode en de kamer uit.