Het is toch erg jammer dat nu Corona wegebt (hopelijk! Afkloppen!) FvD direct doorkan met het volgende onderwerp om ophef over te creeëren. Hun hele bestaansrecht valt of staat bij ophef…
Hij begon met de omineuze woorden 'Nòg is glorie niet vergaan" (de intonatie kun je vast ook dromen . Kwam uit volkslied Oekraïne), en ging via oproep tot beschermen van kashouders en boeren tegen sancties, via oproep tot daadkrachtig optreden in Europa, naar een einde van zijn betoog met Psalm 91.
Hij is een uitstekende retoricus
Komt de haathamster ook nog aan het woord of is het vandaag alleen Thierry?
Gideon
Blijft een mooi scheldwoord
evenals mafklapper
Wat @Zemraluani zegt idd!
Maar wat wel weer WTF is, is dat 10 Downing Street Geel/Blauw kleurde terwijl vluchtelingen hier (nog) niet welkom zijn.
Dat was toch de complotmarmot?
Vind t zowel een belediging voor de hamster als marmot.
Die man is een belediging van werkelijk alles.
2018
Putin wanneer zijn oligarchen erachter komen dat ze geen geld meer hebben en hem gaan lynchen.
Et tu, Brute?
(sorry iets beters kon ik niet bedenken)
Wat is de Latijnse vertaling voor ‘Ik praat poep’?Vind dat wel een goede campagne spreuk voor fvd.
Ik lees zojuist dat die 13 militairen op Slangeneiland toch niet gesneuveld zijn maar tot krijgsgevangenen zijn gemaakt.
Liveblog van Nu.nl oa.
Precies dit.
Om de inhoud te omzeilen, bijt hij zich vast in definities en redenen waarom het gevraagde niet klopt. Heel vervelend, want je slaat een debat zo dood. En bovendien kom je dan niet toe aan de inhoud. Maar ja, die partij is wat dat betreft ook niet voor de inhoud in de kamer, maar om consternatie te veroorzaken.
Even iets anders: het gerucht gaat dat Sywert van Lienden gearresteerd is door de FIOD
“Loquor cacas”
Het is net bevestigd door het OM!!