Baudet wil geen ‘oordeel’ geven over Rusland. Hij vindt het verschrikkelijk voor iedereen, maar veroordelen ho maar. Want wat is een oordeel? Probeert hij zichzelf in te dekken voor de toekomst oid? Ik snap het oprecht niet.
Ik krijg altijd echt neigingen om al m’n haren uit m’n hoofd te rukken van die knuppel van een sjerrie. Kan het gewoon niet aanhoren
Dat is niet in zijn belang, want de partij van Baudet heeft in ieder geval in het verleden financiële middelen ontvangen om FvD op te zetten
Ik vond het eerst wel extreem dat Klaver ervoor pleit dat gevoelige info over de oorlog in Oekraïne niet met FvD te delen voordat het openbaar is, maar als ik hem zo hoor nu begrijp ik dat steeds beter
Hij staat daar gewoon glashard het bestaan van Oekraïne als democratisch land te ontkennen. Wat een kwal.
En haha Urgenda gefinancierd door de Postcode Loterij. Heeft hij de lijst van goede doelen van de Postcode Loterij wel gezien? Dan zou de Postcode Loterij alle goede doelen financieren. Succes met je onderzoek Sjerrie, je verhaal rammelt aan alle kanten.
Baudet is echt een verspilling van kostbare debattijd man man man
Hahah hij heeft geen antwoord. Flikker toch op zakkenwasser.
Hoorde ik nu echt Bergkamp ‘Sssstt’ zeggen tegen Baudet
Waarom reageren ze nog op die man, laten raaskallen en geen aandacht aan besteden. Je gaat de FvD stemmers er toch ook niet mee veranderen.
De show van Baudet duurt nu al een halfuur zegt Omtzigt. Voelt als 4 uur eigenlijk, m’n hersenen staan op ontploffen.
Waarom kijk ik hiernaar
Ja ik zit dit nu ook te bekijken, dus VS en Canada ook niet?
Scandinavië is ook mini
Valt het jullie ook op dat hij het alleen maar heeft over ‘de situatie in Oekraïne’? En zelfs niet eens het woord Rusland hierin benoemt? Nergens koppelt hij de woorden Rusland of Putin aan Oekraïne als hem wordt gevraagd een uitspraak te doen over of hij de inval moreel verwerpt. Hij is goed klaargestoomd.
Ik heb het gevoel dat ik dit topic vul met verontwaardiging over Baudet, maar die vent…
Het is toch erg jammer dat nu Corona wegebt (hopelijk! Afkloppen!) FvD direct doorkan met het volgende onderwerp om ophef over te creeëren. Hun hele bestaansrecht valt of staat bij ophef…
Hij begon met de omineuze woorden 'Nòg is glorie niet vergaan" (de intonatie kun je vast ook dromen . Kwam uit volkslied Oekraïne), en ging via oproep tot beschermen van kashouders en boeren tegen sancties, via oproep tot daadkrachtig optreden in Europa, naar een einde van zijn betoog met Psalm 91.
Hij is een uitstekende retoricus
Komt de haathamster ook nog aan het woord of is het vandaag alleen Thierry?
Gideon
Blijft een mooi scheldwoord
evenals mafklapper
Wat @Zemraluani zegt idd!
Maar wat wel weer WTF is, is dat 10 Downing Street Geel/Blauw kleurde terwijl vluchtelingen hier (nog) niet welkom zijn.
Dat was toch de complotmarmot?
Vind t zowel een belediging voor de hamster als marmot.