Die man is een belediging van werkelijk alles.
2018
Putin wanneer zijn oligarchen erachter komen dat ze geen geld meer hebben en hem gaan lynchen.
Et tu, Brute?
(sorry iets beters kon ik niet bedenken)
Wat is de Latijnse vertaling voor āIk praat poepā?Vind dat wel een goede campagne spreuk voor fvd.
Ik lees zojuist dat die 13 militairen op Slangeneiland toch niet gesneuveld zijn maar tot krijgsgevangenen zijn gemaakt.
Liveblog van Nu.nl oa.
Precies dit.
Om de inhoud te omzeilen, bijt hij zich vast in definities en redenen waarom het gevraagde niet klopt. Heel vervelend, want je slaat een debat zo dood. En bovendien kom je dan niet toe aan de inhoud. Maar ja, die partij is wat dat betreft ook niet voor de inhoud in de kamer, maar om consternatie te veroorzaken.
Even iets anders: het gerucht gaat dat Sywert van Lienden gearresteerd is door de FIOD
āLoquor cacasā
Het is net bevestigd door het OM!!
Ja krijg net een NOS pushmelding!!
Beste nieuws van de dag!!
ELKE DAG VAN DE REST VAN HET JAAR?
Edit; moet je je even voorstellen. Liveverslag van de rechtszaak tegen Sywert van Saskia Belleman. I am ex ci ted (zal waars niet gebeuren, maar meid mag dromen toch)
Misschien een tip voor de mensen die wat willen doen voor de vluchtelingen uit OekraĆÆneā¦
Bij ons zijn er supermarkten die levensmiddelen inzamelen! Alles wat houdbaar is, is welkom volgens mij. Ook blikken die je nog thuis hebt staan. Misschien is zoiets ook wel bij jullie in de buurt.
Enfin, wat chill dat van Lienden is opgepakt. Minder van dat soort figuren graagā¦
Over daily gesprokenā¦ik vond dit account zo maf. Ook echt elke dag weer tig reacties.
Oh jezus Sjerrie die weer het woord krijgt voordat er wordt gestemd over de motie. Luistert deze man nooit terug naar wat hij zegt?
Waarschijnlijk wel, en dan denkt hij āWowā¦wat heb ik toch gelijkā¦ik ga nog een keer luisterenā.
EN lil kleine in voorarrest
Ik weet nier waarom maar ik verwachte een schattig dierenplaatje in de spoiler haha
Best bizar hoor, hoewel het moreel gezien natuurlijk hardstikke shady is, had ik tot nog toe wel geloof in de bewering dat het allemaal rechtmatig is verlopen. Blijkbaar zelfs dat niet!
Edit: tenminste, er zijn blijkbaar aanwijzingen / verdenkingen op onrechtmatigheid, of het daadwerkelijk zo is, weten we natuurlijk nog niet.