Nouja dat is het misschien ook wel. Al had ik dat kunnen weten natuurlijk (wc papier).
Maar oké, misschien toch stiekem ook wel het gevoel van “ojee moet ik dit ook niet gaan doen” terwijl ik normaal niet zo’n “schaap” ben
Dit weet ik ja, maar ik woon niet in de buurt van een kerncentrale. Ik vraag me dus af hoeveel nut het heeft om dit te kopen bij een nucleaire aanval.
Los van de inhoud van de meldingen en wat er allemaal wel/niet gebeurd is, is Gundogan denk ik terecht wel ontzet over het proces dat Volt heeft gelopen.
Ze is (conform verslaglegging van de zaak in de rechtszaal) op non actief gesteld zonder dat haar is verteld waarom. Dat werd pas na 5 dagen (gedeeltelijk) verteld. Dat is gewoon echt niet ok.
Ik snap dat je in die 5 dagen dan doordraait. En daarna ook niet meer echt vertrouwen hebt in de manier waarop Volt dit proces handelt…
Pardon, Wendy van Dijk gaat verslag doen bij de Pools-Oekraïense grens?
Er staan al een week verslaggevers van RTL en de NOS daar, waarom moet zij daar nou weer heen?
Nee of het 13 personen waren, blijft vlg mij ih midden? Maar wel 13 meldingen iig. Wat dat ook mag betekenen. Vond de Twitter verslagen van de zitting best interessant, en kennelijk lag zij al langer niet goed in de partij (artikel op Joop.nl)
Pff inderdaad. Laat dat lekker over aan Jeroen Akkermans en Olaf Koens. Of welke andere journalist die er verstand van heeft dan ook.
Typisch weer mediabobo’s die denken dat de profs die daar nu zijn het Nederlandse publiek niet genoeg aanspreken om geld over te maken. Hou toch op zeg.
Wendy valt toch niet serieus te nemen joh. Die arme mensen hebben t al zo moeilijk en dan komt zij. Dat wens je echt niemand toe
Wauw deze van kopspijkers kwam 20 jaar geleden uit. Nooit verwacht dat dit zo waar zou gaan worden in 2022. Wendy van Dijk naar het front….
Is er al een BN’er benefiet nummer opgenomen?
Wendy heeft daar toch helemaal geen ervaring mee. Ik moet meteen denken aan die dans marathon. Blijkt dat ze ook nog niet wist dat ze moest gaan.
Bijzondere weinig. Ik zou me meer zorgen maken over de brandwonden of stralingsziekte als je het überhaupt overleefd.
Zie je haar al met een grote bontmuts en bontjas en stom accent doen alsof ze Russisch is en Matroesjka van Dijk heet. En dan Ha Ha Ha het was Wendy al die tijd
Hahahahahaha na Wendy’s prachtige diepte interview met die spacende chick bij de Dansmarathon vonden ze het tijd voor de volgende stap
Ik zie haar al tegen de militairen ‘je doet het goed hoor, je beweegt heel mooi, ga zo door!’
Is dit een grap…
Maar echt wtf… ??? Klinkt wel een vrolijke talentshow zo
Op Twitter account van deze journalist kun je vrij uitgebreid verslag van zitting van gisteren nalezen
Ik vind het ook enorm sneu voor alle russen die dit ook niet willen.
Als ik lees over alles wat stopt in Rusland. Net een bericht over dat H&M de verkoop in Rusland staakt en dat eerder besloten Nike en luxe webwinkel Net-a-Porter geen bestellingen meer naar Rusland te verzenden. Maar als Rus zijnde in opstand komen is ook gevaarlijk. Hij helpt niet alleen Oekraïne om zeep maar ook ‘zijn eigen land’ en trekt iedereen maar mee z’n ondergang in.
Ik zal wel te makkelijk denken maar waarom gooit er niemand een bom op dat konvooi?
Dat moeten dan wel een hoop bommen zijn… konvooi heeft een lengte van zo’n 64 (???) kilometer begreep ik.
Ja nou je kan er toch een gat in slaan