Hoezo is dit confronterend
Zegt alleen maar dat mensen makkelijk panikeren.
Waarom zou je op bol gaan zoeken naar âPoetinâ
Boeken ofzo?
Klassieke mits/tenzij-fout. Het is strafbaar om als burger iemand te doden, dus het moet tenzij zijn. Als je je officieel aanmeldt bij de krijgsmacht (ook een buitenlandse) is het niet strafbaar.
Voor zover ik begrijp mag je je als burger wel aanmelden bij een buitenlandse krijgsmacht, mits het betreffende land niet in oorlog is met Nederland; maar als je Nederlandse beroepsmilitair bent is het wel verboden om bij een buitenlandse krijgsmacht aan te sluiten want dan deserteer je. Dus miss is dat onderscheid burger/militair nog wat verwarring veroorzaakt. Volgens mij mogen jij en ik ons prima bij het vreemdelingenlegioen melden maar je neef die bij de Nederlandse marine zit dus niet.
Helpen die jodiumtabletten nou echt bij een nucleaire aanval? Ik bedoel als de bom niet bovenop je huis dropt hĂš
Ik weet sowieso wel dat het een ongeboren baby beschermt als de zwangere het inneemt!
En verder heb ik inderdaad ook begrepen wat @anon3219017 zegt.
Ja ik heb ook de neiging om haar te geloven maar vind het ook wel weer ingewikkeld, want ik vind juist dat je de slachtoffers (in eerste instantie) altijd moet geloven en als ik Nilufer geloof dan betekent dat dus eigenlijk dat ik de slachtoffers niet geloof. En ik denk dat als Nilufer een man was geweest ik er anders in had gestaan. Dus toen vroeg ik me weer af of ik dan niet juist met twee maten aan het meten was; want waarom zou ik de slachtoffers wel meteen geloven wanneer de vermeende dader een man is en niet wanneer de vermeende dader een vrouw is?
Gevoelsmatig heb ik het idee dat hier gebeurt waar mannen altijd over roepen van âJa maar als je alle slachtoffers meteen gelooft dan kan je dus iemands hele carriere en reputatie verwoesten op basis van mogelijk onware aantijgingen!â. Vind het echt een hele ingewikkelde situatie en ik weet gewoon ook niet goed wat ik hiervan moet vinden.
Nouja dat is het misschien ook wel. Al had ik dat kunnen weten natuurlijk (wc papier).
Maar okĂ©, misschien toch stiekem ook wel het gevoel van âojee moet ik dit ook niet gaan doenâ terwijl ik normaal niet zoân âschaapâ ben
Dit weet ik ja, maar ik woon niet in de buurt van een kerncentrale. Ik vraag me dus af hoeveel nut het heeft om dit te kopen bij een nucleaire aanval.
Los van de inhoud van de meldingen en wat er allemaal wel/niet gebeurd is, is Gundogan denk ik terecht wel ontzet over het proces dat Volt heeft gelopen.
Ze is (conform verslaglegging van de zaak in de rechtszaal) op non actief gesteld zonder dat haar is verteld waarom. Dat werd pas na 5 dagen (gedeeltelijk) verteld. Dat is gewoon echt niet ok.
Ik snap dat je in die 5 dagen dan doordraait. En daarna ook niet meer echt vertrouwen hebt in de manier waarop Volt dit proces handeltâŠ
Pardon, Wendy van Dijk gaat verslag doen bij de Pools-OekraĂŻense grens?
Er staan al een week verslaggevers van RTL en de NOS daar, waarom moet zij daar nou weer heen?
Nee of het 13 personen waren, blijft vlg mij ih midden? Maar wel 13 meldingen iig. Wat dat ook mag betekenen. Vond de Twitter verslagen van de zitting best interessant, en kennelijk lag zij al langer niet goed in de partij (artikel op Joop.nl)
Pff inderdaad. Laat dat lekker over aan Jeroen Akkermans en Olaf Koens. Of welke andere journalist die er verstand van heeft dan ook.
Typisch weer mediaboboâs die denken dat de profs die daar nu zijn het Nederlandse publiek niet genoeg aanspreken om geld over te maken. Hou toch op zeg.
Wendy valt toch niet serieus te nemen joh. Die arme mensen hebben t al zo moeilijk en dan komt zij. Dat wens je echt niemand toe
Wauw deze van kopspijkers kwam 20 jaar geleden uit. Nooit verwacht dat dit zo waar zou gaan worden in 2022. Wendy van Dijk naar het frontâŠ.
Is er al een BNâer benefiet nummer opgenomen?
Wendy heeft daar toch helemaal geen ervaring mee. Ik moet meteen denken aan die dans marathon. Blijkt dat ze ook nog niet wist dat ze moest gaan.