Bijzondere weinig. Ik zou me meer zorgen maken over de brandwonden of stralingsziekte als je het überhaupt overleefd.
Zie je haar al met een grote bontmuts en bontjas en stom accent doen alsof ze Russisch is en Matroesjka van Dijk heet. En dan Ha Ha Ha het was Wendy al die tijd
Hahahahahaha na Wendy’s prachtige diepte interview met die spacende chick bij de Dansmarathon vonden ze het tijd voor de volgende stap
Ik zie haar al tegen de militairen ‘je doet het goed hoor, je beweegt heel mooi, ga zo door!’
Is dit een grap…
Maar echt wtf… ??? Klinkt wel een vrolijke talentshow zo
Op Twitter account van deze journalist kun je vrij uitgebreid verslag van zitting van gisteren nalezen
Ik vind het ook enorm sneu voor alle russen die dit ook niet willen.
Als ik lees over alles wat stopt in Rusland. Net een bericht over dat H&M de verkoop in Rusland staakt en dat eerder besloten Nike en luxe webwinkel Net-a-Porter geen bestellingen meer naar Rusland te verzenden. Maar als Rus zijnde in opstand komen is ook gevaarlijk. Hij helpt niet alleen Oekraïne om zeep maar ook ‘zijn eigen land’ en trekt iedereen maar mee z’n ondergang in.
Ik zal wel te makkelijk denken maar waarom gooit er niemand een bom op dat konvooi?
Dat moeten dan wel een hoop bommen zijn… konvooi heeft een lengte van zo’n 64 (???) kilometer begreep ik.
Ja nou je kan er toch een gat in slaan
Op iedere eerste maandag van de maand, dus ook op 7 maart, worden de 4278 sirenes in Nederland getest. Het testen van de sirenes zal dit keer extra worden aangekondigd. De overheid vreest dat anders onrust ontstaat als mensen de sirenes horen, vanwege de oorlogssituatie in Oekraïne.
Juist de eerste voertuigen hoorde ik ergens, zodat de rest niet verder kan omdat de wegen niet zo goed zijn. Misschien gaan ze het nog doen? Het vooruitzicht van een belegering is echt barbaars.
Denk niet dat dat veel oplost, want dan zijn er nog gevechtsvliegtuigen en raketten etc.
Jeetje mijn gedachten zijn met de arme Russen die veilig in hun huis alleen maar oude collecties kunnen dragen
Er vliegen wel drones die het konvooi bombarderen. Zag vanmiddag op twitter een video daarvan.
Ik dacht in eerste instantie dat dit een bericht van de Speld was
Holy shit ik zit eva jinek te kijken. En ze hebben het over hoe het is rusland is. En die mensen kunnen echt geen kant op. Plus ze zien ook niks over de situatie op t nieuws. Ik vraag me af hoe het zit met social medja daar hoever dat is afgeschermd. Dat lijkt me ook dood eng zeg.
Ik zag net op twitter een filmpje van een Russische soldaat die gevangen is genomen. Ze laten alle gevangen soldaten naar huis videobellen. En hij verteld dan aan zijn moeder wat de waarheid is, dat hij geen idee had dat ze onschuldige burgers gingen vermoorden en of zijn moeder de waarheid aan iedereen wilt vertellen. Volgens mij hebben veel russen inderdaad echt geen idee. Op tv schijnt er ook niks te zien te zijn over de oorlog.
Fijn dat je zo sarcastisch op dit gequote nieuwsbericht reageert en geen empathie kan opbrengen voor de Russische mensen die de dupe zijn van hun ‘leider’. En buiten dat hoop ik dat jij ook wel beseft dat het niet enkel om kledingcollecties gaat en dat dit los staat van hoe het voor de Oekraïners wel niet moet zijn. Maar ik zie al dat je dat stukje vanuit mij geschreven dan weer even weg liet voor je sarcasme.
Je gequote voorbeelden waren gewoon grappig.
Beetje Russen die Kim K’s verloren diamante oorbel in de oceaan zijn terwijl Oekraïne de people are dying kim!!! zijn.
Het doel van de sancties is ook dat het de hogere klasse gaat raken, en jij noemt net-a-porter. En ik kan er idd weinig medelijden mee hebben dat ze hun luxe verliezen als er zo veel Russen zo comfortabel zijn met de huidige status en Putin steunen zo lang het hen niet treft.
Ik vind het heel erg als de oudjes hun pensioen niet meer krijgen, want dat is minimaal en die hebben al geen kut, maar dat gaat wss zo lang mogelijk doorbetaald worden want Putin weet ook wat er gebeurt als dat zo verdampt.