Putler
Bold claim.
Wat is je bron?
De jongens die het mij vertelden zijn roemeens, kennelijk heeft de premier vorige week herhaald wat hier in 2014 is benoemd:
Oké maar dat is totaaaaal iets anders dan daadwerkelijk een plan (gesteund door de Europese Unie nog wel) om een ander soeverein land te annexeren, daar is absoluut geen sprake van.
Dat er binnen Roemenië en sommige politieke bewegingen in Moldavië al langer de stem is tot reunificatie (onmogelijk ook door de deadlock in Transnistrië en weinig support in de autonome regio) betekent niet dat het een concreet plan is om met geweld het land in te nemen.
De enige bronnen die je kan vinden die dat al jaren suggereren zijn zoals je al verwacht… Russisch.
Aah niet gezien, heb mijn post verwijderd. Thx
Nou jongens Hoekstra gaat ‘alles op alles zetten’ om een nucleaire oorlog te voorkomen. We kunnen weer rustig slapen vannacht.
In Berlijn alleen al worden 250k vluchtelingen opgevangen. Hoeveel mensen er naar het station gaan om mensen mee naar huis te nemen geeft me weer een klein beetje vertrouwen in de mens. Ben benieuwd hoe NL het gaat doen wat dat betreft…
Sorry hoor maar deze post… grote woorden gebruiken verandert niks aan het feit dat er verder alleen maar gigantische redeneerfouten in staan.
Mogelijk het meest verongelijkte toontje in de geschiedenis van het forum maakt het vervolgens ook niet beter.
Photoshop? er gaan video’s rond dat dit nep is en is opgenomen voor een greenscreen om de geruchten de kop in te drukken dat hij ergens is ondergedoken. Weet niet wat er precies waar van is, want ik zag het op Reddit en dat is nou niet per se een goede bron hahah
Kun je uitleggen wat de redeneerfouten zijn?
Er waren toch meiden die hem hot vonden.
Flashback naar 2018 toen hier mensen onironisch op thierry geilden echt gênant
Toen was het ook al een engnek.
Net paar weirde inlogpogingen uit één random Russische stad op mijn insta gehad. Kreeg meerdere meldingen dat ze probeerden in te loggen op mijn account. Gelukkig niet gelukt, gelijk wachtwoord veranderd en heb ook automatisch dubbele authentificatie aan staan. Kan toeval zijn, maar wel weird, heb verder een neutrale naam (niet Russisch, Oekraiens of Nederlands), dus best bijzonder dit.
Ga in ieder geval niet stoppen met posten over hulp aan Oekraïne of mijn bio aanpassen (met vlag). Jammer voor ze.
omg
ook @grace
Contact is goed / vader is soort van veilig en paar andere mensen die ik ken ook.
Maar baart veel mensen (en mij) zorgen dat Putler nu ook Vynnitsia (stad in het midden richting westen van Oekraïne) aan het bombarderen is (vliegveld vooralsnog). Meeste mensen dachten dat hij zich alleen zou focussen op het Zuiden en het Oosten, maar ziet ernaar uit dat hij waarschijnlijk de volledige infrastructuur wil vernietigen.
Ai die Nederlandse boer uit Oekraïne die nu bij Nieuwsuur zit. Hij waarschuwt dat de oorlog dramatische gevolgen kan hebben voor de graanprijzen in Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Als er iets een aanjager kan zijn van conflicten is het honger wel. Wat goed dat hij z’n verhaal kon doen.
Bedoel je dat die graanprijzen gaan stijgen omdat t westen t wil kopen en de mensen daar t dus niet meer kunnen kopen?
Dat zou echt erg zijn. Love mn broodjes maar er zijn ook wel genoeg alternatieven.
Nee, omdat de graanprijzen wereldwijd bepaald worden en als er minder aanbod is, maar de vraag gelijk blijft, de prijs gaat stijgen!