Ik kan het artikel niet lezen, kan iemand een samenvatting geven? (ben vooral benieuwd naar de inhoud vd aanklachten tegen haar)
Ik heb verder nooit last van angsten of dat het zo heftig in mn dromen voorkomt. Kom ook nooit in dat topic verder. En heb het bewust in een spoiler gezet voor mensen die er niet tegen kunnen. Dat is toch prima? En hier posten wel vaker mensen over waar ze bang voor zijn mbt nieuws toch?
Ja, kan er wel tegen maar het is wel irritant als in een nieuws topic persoonlijke posts komen die irrelevant zijn voor andere mensen. Sure eentje is prima, maar dan volgen er nog 20 en dan hebben we het niet meer over de oorlog en ander relevant nieuws.
Ja ik snap je punt. Zo had ik er niet over nagedacht. Excuses dan voor het âspammenâ
Ik heb volgens mij echt geen reet aan mijn uitkomst van het kiescompas. Al heb ik best vaak âgeen meningâ aangeklikt maar met veel statements kon ik weinig. :â)
Hoezo heb je hier geen reet aan? Je komt toch best dicht bij ChristenUnie uit?
Vind ChristenUnie en vaak geen mening ook perfect passen!
Er vloog hier net een leger helikopter over?
Over de weg verplaatsen lijkt me vrij inefficient. Waarschijnlijk gewoon onderweg van A naar B?
Ik denk dat dat te maken heeft met de verplaatsingen van het leger, waar ze eerder over spraken toen de oorlog net was uitgebroken. Ze zetten materieel bijvoorbeeld op andere basissen neer, of oefenen meer.
Het is niet alsof het leger niks doet als er geen oorlog is, lijkt me niet direct zorgwekkend
Ja dat zeg je nu!! Totdat over een uur ofzo de eerste bom ergens valt!!
Ja ik zit lekker met mijn duizend-jaar-ingeblikt-voedselvoorraad in mijn schuilkelder terwijl ik jullie op het verkeerde been probeer te zetten. More for me!!! So long motherfuckers
Ja ik zie ze regelmatig over mân huis vliegen. Maar ik woon dan ook naast een terrein wat van de defensie is.
Ik vind het echt heel raar dat jij het raar vindt. Er is oorlog, redelijk vlak in de buurt en hier komen ze echt nooit over. Dus het is maar wat je referentiekader is. En angst raar vinden is ook een beetje raar.
Dan zouden er wel meer toeters en bellen afgaan. Donut worry
Als ik elke keer dat er een luchtmacht helikopter over zou vliegen in mijn schuilkelder moeten gaan zitten zou ik nooit meer daglicht zien denk ik
Dit was niet mijn bedoeling, maar we hebben geen OekraĂŻne topic? En ik wilde niet mensen in wjekw laten schrikken die net zo paniekerig zijn als ik. Excuus voor de verkeerde plaatsing en het was zeker niet paniek zaaiend bedoeld.
Haha tuurlijk niet, tegen de tijd dat we de effecten van niet het beste jongetje willen zijn merken, zijn de kiezers voor de partij vd ouderen toch al dood.