Nieuws, actualiteit en politiek #3

Wel mooi op de y-as terecht gekomen :laughing:

Waarschijnlijk weet iedereen dit al, maar for the people in the back. Stemwijzers en kieskompassen zijn natuurlijk een laagdrempelige manier om kennis te maken met de standpunten van partijen, maaarrrr…
Het slaat alle nuance dood en biedt weinig ruimte voor argumentatie. Daarnaast zijn veel plannen niet uit te voeren doordat veel gemeenten structureel te weinig geld hebben. Soms worden ook standpunten of plannen aangehaald waar een gemeente helemaal niet over gaat.

Mocht je de verkiezingsprogramma’s/standpunten van een aantal partijen kunnen lezen, dan zou ik dat ook zeker doen.

4 likes

Dat had ik daarna ook gedaan, doe ik altijd :wink:
Uiteindelijk de pvda maar een stem gegeven. :stuck_out_tongue:

2 likes

In ander nieuws, Macron is ineens totaal toevallig Zelensky aan het single white femalen.

De man die altijd een pak draagt, heeft ineens stoppels, een hoodie en staat gebogen alsof ie zelf een leger aanvoert.

50 likes

Hij zal wel denken aan de aankomende verkiezingen, en hopen dat er een tiktok over hem gemaakt wordt

4 likes

Zie nog net geen kopvoddentax

3 likes

Hier in Arnhem is een partij die ik niet kende, en ik heb dus even de website bekeken…Als de NSB een website had kunnen maken in de jaren 30 was het deze website geweest. Ik ga nu zeker stemmen (ok ik stel altijd), alleen al om te zorgen dat deze idioten in verhouding minder stemmen krijgen.

4 likes

Oke nu ben ik benieuwd

2 likes

jep die idd

2 likes

NVU inclusief oranje wit blauwe vlaggen op de site en andere twijfelachtige symboliek

2 likes

Er is een documentaire over die lijsttrekker (Ons moederland, te zien op npostart). Wel een aanrader maar daar zitten ook echt bizarre scènes in van hoe die mensen denken en leven.

1 like

oh my, je overdreef niet

6 likes

image

#graphicdesignismypassion

vooral dat afgeknipte voetje van die baby zeg

9 likes

oh bedankt voor de tip. Ik zal de documentaire kijken. Ben benieuwd…

2 likes

Is dit echt??

5 likes

Hij is klein!

(Ik mag wel lengteshamen in dit topic)

4 likes

jazeker, 100 stuks voor 10 euro
ik heb dit helaas niet gauw zelf in elkaar geflanst voor de grap

Het font moet alleen lelijker. Dan ziet er tenminste zo lelijk uit dat het weer hip is.

4 likes

Omg ik vind dit echt wel shocking

3 likes

Omg, de NVU… wat een baggerpartij. Soms word je bang van dit soort berichten, soms moet je gewoon alleen maar hardop lachen van ongemak. Tweede was hier het geval.

Hebben kleuters van 6 de partijprogramma in elkaar gezet? Zonder de kleuters van 6 te willen beledigen… sorry!

2 likes

O sorry, verkeerd gereageerd!

Ja de romper kende ik wel, helaas. Overigens ook een baggerpartij #sorrynotsorry.

3 likes