Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja wat moet je doen om een permaban te krijgen?

5 likes

Tja misschien gaat het over plaatselijke schietclubs? :thinking:

Nee geintje natuurlijk. Zo achterlijk dit. Kan me dat ook niet herinneren van eerdere gemeenteraadsverkiezingen?

2 likes

Iemand op twitter heeft een poging gedaan de fvd’ers op de lijst in Dordrecht te zoeken. Op de lijsttrekker - een spirituele coach die onzin verkoopt - na is er online over hen bijna niks te vinden, laat staan in combinatie met de verkiezingen. Best gek in campagnetijd.

9 likes

Haha waarom is dit zo grappig:

26 likes

De profielfoto van Alexander zelf maakt het nog wat grappiger.

13 likes

Hahaha ja! :joy:

6 likes

Zijn naam is echt die van een Harry Potter villain haha.

5 likes

Haha ze hebben geleerd van de pvv in Dordrecht

https://www.ad.nl/dordrecht/dordtse-pvv-er-beledigt-politie-met-fuck-the-cops-video~a3654f4f/

2 likes

Pff ik kom er niet uit waar ik voor het stadsdeel op moet stemmen. Ik was mijn vriend helemaal verwonderd aan het vertellen dat ik vergeten was dat we daar ook op moesten stemmen, toen zei hij dat hij een déjà vu had en dat ik er vorige keer blijkbaar pas in het stemlokaal achter kwam :smiling_face_with_tear: ik moet maar niet de politiek in gaan

3 likes

Ik had gewoon twee stemmen kunnen uitbrengen, want ze gaf me twee boekjes mee. Heb maar eerlijk gedaan en 'm teruggegeven.

2 likes

Gezellig clubje idd!

4 likes

In Nijmegen gaat het tussen GL en D66 als grootste partij en D66 heeft al laten weten dat ze dan maar al te graag rechtsaf slaan dus extra reden om op GL te stemmen want voor je het weet heb je een rechts college :grimacing:

13 likes

Lol deze reactie op die tweet

24 likes

Los van de inhoud erger ik me ook kapot aan het gebruik van “woke” als zelfstandig naamwoord.

14 likes

Beter te laat dan nooit, maar oké. Hopelijk leidt het tot een veroordeling

14 likes

Ja lijkt me niet echt het juiste publiek voor deze campagne. Voor zover er ĂŒberhaupt al vrouwen van kleur zijn binnen extreemrechtse partijen.

37 likes

Wat een mooie dag vandaag, stemmen en dan dit :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

Dat filmpje van zijn arrestatie (gefilmd door zijn vriendin) is ook echt GENIETEN

9 likes

Ik ben benieuwd waar en welke agressie ze bedoelen met deze arrestatie. Het gaat er zeer vriendelijk aan toe.

5 likes

Maar kan je zelf niet gaan stemmen en heb je je ouders gemachtigd? Want anders kan je toch gewoon zelf bepalen op wie je stemt? En vooral op de partij waar jij van vind dat die je belangen (of het belang van het algemeen) het beste vertegenwoordigd.

Vooral het feit dat zij het een agressieve aanhouding vinden :melting_face:

4 likes