Weetje, als jullie liever op zoek zijn naar ruzie met elkaar hier op dit forum dan de situatie te bespreken dan verwijder ik mezelf gewoon uit deze discussie. My God, wat een gezeik is het hier toch altijd.
Jij ziet ze echt vliegen he?
Hahahahahahahhahahaha jij trekt een volslagen achterlijke conclusie nav een iemans korte samenvatting van 1 van de 2 artikelen (het kortste en minst alomvattende) en geenstijl. Check jezelf lekker even š„¹
Ben ook wel benieuwd naar de podcast van de Mediameiden volgende week, zij waren allebei redacteur bij DWDD volgens mij. En een van hen is goed bevriend met Tim den Besten en ook zijn manager.
Ik ben ook benieuwd maar denk dat ze het een beetje flauwig af zullen doen
Haha twee zielen
Ja denk het ook, was ook toen over Voetbal inside dat ze zich niet echt uitspreken. Vind dat wel jammer.
Vooral ook dat cynische en hihaho zo is het dus om een mediameid te zijn
En hier de verklaringā¦
-aangepast door moderator ivm copyright-
De excuses kwamen pas na een eerste reactie van Van Nieuwkerk zónder waarna BNNVara zei zich intern te gaan beraden en dit zeker in hun overwegingen mee te nemen. Toen zal hij natuurlijk nattigheid gevoeld hebben waarna hij met een of ander lulsorry op kwam zetten. Lekker gemeend ook
Dit heeft gewoon 15 jaar geduurd, echt wtf
En wie nodigen ze uit bij Jinek om hierover te praten⦠Angela de Jong
@Alchemy @Leuk123 ik vrees ook dat ze er niet echt op ingaan en/of er nuchter onder blijven. Ze hebben ooit in een vd afleveringen een stukje gedaan over sfeer/werkcultuur in de mediawereld en hoewel ik ze normaal altijd heel leuk en relatable vind vond ik het toen best wel pijnlijk dat ze dit soort gedrag een beetje wegwuifden als āhoort erbij, komt door het snelle schakelen, wordt later wel weer goedgemaakt, etc.ā Had ik toen al beetje slecht gevoel bij maar nu helemaal.
Heb verder de hele reportage gelezen en het klinkt vooral alsof iedereen hele mooie bewoordingen heeft gebruikt om zichzelf in te dekken, want feitelijk is het enige wat er in praktisch elk interview staat: ik wist niet dat mensen het als zo erg ervoeren, ik deed mijn best maar zus en zo en x en x werkten me tegen en bij nader inzien had het anders/beter gekund.
Echt waanzinnig om te zien hoe het daar aan toe ging en die mentale problemen van personeel, echt al verschrikkelijk als je non stop moet werken en daarnaast/daarna dan nog te dealen hebt met zoveel psychisch leedā¦.
Ik vind de Hermes House Band anders ook wel een dieptepunt
War heeft Tim den Besten ermee te maken of bedoel je dat hij er ook op heeft gereageerd?
Ik vind het ook wel typisch dat de redacteuren bang waren om iemand uit te nodigen die dan eventueel zou tegenvallen en dat er daarom daar dus extra vaak dezelfde gasten zaten.
En dan ook nog eens wie: usual suspect Van Lienden
Als je dan dat rijtje namen leest zijn het ook stuk voor stuk verschrikkingen van gasten
Hij reageert nogal uitgesproken op zijn insta stories
Marc Marie zit er ook in die laatste filmpjes met Black eyed peas en shut up eronder
Baaaahhh onderin die reconstructie (kolere die was lang) een hele verklaring van Matthijs. Ik ga even barfen. Jaaaa en het was toch echt niet alleen maar ellende, had er anders zoān mooi programma blabla gemaakt kunnen worden als het een gitzwarte put van ellende was?
Een gevalletje van āik heb hier geen actieve herinnering aanā
Dit is pasten van tekst uit het betaalde artikelā¦
Ze zouden āt na morgen, want krantje moet verkopen, eigenlijk ook achter de paywall weg moeten halen vind ik.