Trans persoon?
Ja als je terug leest benoem het ook letterlijk nogmaals ans âtransgender persoonâ.
Ik draag alleen maar aan dat âeen trans persoonâ een geschikte term zou zijn om te gebruiken als we âmanâ of âvrouwâ willen vermijden. âEen transgenderâ mag dan in de van Dale staan maar wmb mag dat eruit.
wie bepaalt knvb beleid want pls ontsla die figuur
Pfff dit hele WK had nooit mogen gebeuren daar. Nog niets bewezen maar toch, met alles wat er wél al is gebeurd
https://www.ad.nl/tech/privacywaakhond-verplichte-apps-qatar-verzamelen-data-gebruikers~a5a9e4d2/
Hoe triest is dit ook: âQatar kan zo bijvoorbeeld zien welke datingapp iemand gebruikt en dat kan iets vertellen over iemands seksuele voorkeur. Ook kunnen de apps toegang hebben tot fotoâs van de gebruiker.â
Echt top dit WK: word verkracht en krijg een celstraf en zweepslagen opgelegd
Nee had ik nog niet gelezen! Ga ik even doen, dank voor de heads up
Wat een hoop zinnige uitspraken
Ze zijn voor hoge erfbelasting, zodat je evenveel belasting betaalt over werk als over vermogen. Ze zijn tegen maatschappelijke ongelijkheid: ze zien studiegenoten die keihard moeten werken en daarom geen halfjaar buitenland/bestuursjaar doen en 1-0 achterstaan bij sollicitaties. Het grondbeginsel van liberalisme is voor hen dat je begint met gelijke kansen en dat is nu niet zo gezien de vermogens ongelijkheid. Oh en ze willen dat de vvd de huidige asielwet steunt
Michiel en Bram beseffen ineens dat de kansengelijkheid hen ook treft en dat was nu net niet de bedoeling.
En blijkbaar kom je dan uit bij de vvd?
Haha ja ik was dus ook verrast!
@Shaaar je bericht is verwijderd, betaalde content delen of posten hoe je deze paywalls kan vermijden is niet toegestaan op ât forum .
Ja, want dan kun je misschien net dat stukje wat jou en je hoogopgeleide vriendjes raakt weghalen en de rest alsnog laten zakken. Je âinzetâ moet leidend zijn is een net zo verrot kansengelijkheidsidee, maar dan kun je gewoon weer zeggen dat het mensen hun eigen schuld is.
@Rozevarken Ah wist ik niet! Excuuus
Ze zullen toch niet willen snappen dat iemands inzet ook recht evenredig samenhangt met de financiële mogelijkheden van iemand. Natuurlijk ga je betere kansen kunnen nastreven als alles door mam en pap betaalt wordt tot je 25ste en je ongeoorloofd onbetaalde stages kan gaan lopen of zuipen in vieze clubs onder het mom van netwerken zodat je later makkelijk binnengeraakt in een nutteloos consultancy bedrijf.
Die hele voetbalwereld bestaat uit domme geldwolven. Echt een pot nat
Vind echt bĂ-zar dat twee van die jongens elkaar na de uitspraak een boks hebben gegeven. Echt⊠wtf⊠Dan heb je toch 0,0 inlevingsvermogen/verstand/geweten⊠Walgelijke ventjes. Ik heb er niet eens de woorden voorâŠ
Ik denk ook dat de rechtbank hen zwaar aanrekent dat ze de hele tijd bleven zwijgen