Maak dan aub niet zo’n loze opmerkingen van ‘waar zijn de receipts’. Het is echt schokkend en ik vind het gruwelijk om te lezen dat mensen als Marc Marie hem kennelijk verdedigden. Want ik kan me niet voorstellen dat dit helemaal naast de vaste tafelgasten is gegaan, kan haast niet.
Loze opmerkingen?..ik reageer gewoon op de samenvatting die hier gepost wordt en ik verdedig hem juist niet? Ik wil juist meer info.
Ik heb t artikel niet gelezen maar o.a hier lees ik meer over haar dan hem.
Sodeju, ik hoop dat Frans Klein echt met pek en veren het NPO-gebouw wordt uitgejaagd na dit weekend. Zo iemand kán toch niet langer blijven zitten? Hij staat al langer bekend als iemand die graag aan vriendjespolitiek doet en wiens wil wet is, maar dit gaat echt alles te buiten. Hoe kan je na al die waarschuwingen, al de getuigenissen, al die jaren nu nog beweren dat je schrikt en het niet wist???
‘Mensen hadden ‘t mij best zelf mogen vertellen!’
Tyfstraal een gigantisch eind op, wat een imbecielen niet te doen
Dit is echt peak oude garde in Hilversum hoor. Hoop echt dat de nieuwe NPO-directeur die er sinds begin dit jaar zit hier nu korte metten mee maakt.
Ik vind ‘t ook bi-zar dat BNNvara gewoon niets deed ondanks meerdere zorgwekkende meldingen van de afdeling personeelszaken. Klootzakken
Als al die mensen die nu geout worden van hun voetstuk vallen krijgen we misschien eens een talkshow die ertoe doet.
Wie moderate hier de boel en waarom is mijn post in HEMELSNAAM geflagged?
Moet ik het in Jip en janneke taal plaatsen?
Ik vind het stom dat de media de vrouw de schuld geeft, waarom krijgt Mathijs niet de schuld.
Is dit duidelijker?
Als je conclusie wilt geven over wie de schuld krijgt moet je wellicht het hele artikel lezen, want er wordt vrij duidelijk uitgelegd dat dit een patroon is waar meerdere mensen zich schuldig aan maken. De vrouw krijgt niet de schuld. De vrouw was net zo goed grensoverschrijdend en werd door personeel ervaren als erger.
Welke media? Geenstijl? Niet bepaald exemplarisch of serieus te nemen. Ben nu deels door die reconstructie heen en daarin gaat ‘t voor zover ik ben nog niet over die redactrice specifiek, tot nu toe over the man himself.
En het is hoe dan ook niet van hem alleen. Maar hij was wel de vader van die cultuur daar. Die redacteurs spiegelen zich natuurlijk ook aan hem en kregen nét zo goed de wind van voren.
Godallemachtig dan koop je morgen een Volkskrant als je de hele reconstructie wil lezen. Daar staat een miljoen keer in wat voor lul Matthijs was en ietsje minder dan een miljoen keer dat zijn eindredacteuren (onder wie ook jarenlang een vrouw) hem geen tegenspraak gaven en zelfs met hem mee gingen in zijn woedeuitbarstingen. Nou goed? Het wordt niet afgeschoven. Iedereen die iets had kunnen doen wordt aan de schandpaal genageld. Zo.
Weetje, als jullie liever op zoek zijn naar ruzie met elkaar hier op dit forum dan de situatie te bespreken dan verwijder ik mezelf gewoon uit deze discussie. My God, wat een gezeik is het hier toch altijd.
Jij ziet ze echt vliegen he?
Hahahahahahahhahahaha jij trekt een volslagen achterlijke conclusie nav een iemans korte samenvatting van 1 van de 2 artikelen (het kortste en minst alomvattende) en geenstijl. Check jezelf lekker even 🥹
Ben ook wel benieuwd naar de podcast van de Mediameiden volgende week, zij waren allebei redacteur bij DWDD volgens mij. En een van hen is goed bevriend met Tim den Besten en ook zijn manager.
Ik ben ook benieuwd maar denk dat ze het een beetje flauwig af zullen doen
Haha twee zielen
Ja denk het ook, was ook toen over Voetbal inside dat ze zich niet echt uitspreken. Vind dat wel jammer.
Vooral ook dat cynische en hihaho zo is het dus om een mediameid te zijn