Nieuws, actualiteit en politiek #4

Volgens mij is de Instapost zelf inmiddels offline? Ik krijg niks meer te zien als ik door klik op die link (en zie het op het genoemde account ook niet).

Helemaal met je eens verder trouwens.

3 likes

Ik wilde precies hetzelfde posten. Ben het helemaal met je eens. En vind de koppen die bij deze berichten staan ook kwalijk. Dit roept zoveel gezeik op op internet, en dat is volgens mij precies wat die ouders of het kind niet nodig hebben.

3 likes

Ik hoorde dit op de radio vanmorgen en snap ĂŒberhaupt niet dat het nieuws is

12 likes

Nee idd, het is niet dat het kind zomaar ergens gevonden is. De ouders hebben het aan de agent afgestaan in de hoop dat dat de beste keuze was.

4 likes

Hoezo zit deze man er nog??

17 likes

Hij werkt aan zichzelf hoor :pray:

5 likes

Lees ook net het artikel over Dennis Wiersma in NRC. Wat een

Hoezo is hij nog steeds in functie? Bizar. Op zichzelf geilende bewindsman met een niet bestaand lontje.

2 likes

Die achterlijke gouverneur van Florida, Ron DeSantis schijnt zich kandidaat te willen stellen voor het presidentschap, als concurrent van Trump.
Mijn hemel
.

1 like

Ja dat vraag ik me ook af waarom hij daar nog zit. Als iemand bij zoveel mensen een grens overschrijdt (want iemand overspannen schreeuwen is dat net zo goed), waarom mag degene dan door. Ik vind het goed dat NRC er meer aandacht aan besteed.

Kon deze instagrampost van Johan Fretz wel waarderen.

7 likes

Snap sowieso niet dat je vrij weinig hoort over wat er daar gaande is. Vind het zo bizar allemaal.

3 likes

Norwegian city to make all public transport free - The Local

ik weet dat de context anders is, maar vind het een goede tendens dat steeds meer steden/landen experimenteren met heel betaalbaar dan wel gratis openbaar vervoer (duitsland, luxemburg, estland, etc.)

@nederlandse staat @ns lees mee

25 likes

Maar echt, ik word hier zo moedeloos van
Duurdere treinen, minder treinen en ook steeds maar drukkere treinen
Het lijkt wel alsof ze met het beleid rondom ov in NL in de omgekeerde wereld leven

30 likes

ja en word moe van dat narratief ‘maar het kan anders echt niet uit!’

sorry dat heet prioriteiten

6 likes

Ja ik haat dat argument
In Rotterdam willen ze tramlijnen schrappen (fucking slecht idee ook) en nou hebben mensen met een rollator staan protesteren, mijn hart kan dit niet aan

49 likes

oh nee :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart:

en dan over een paar jaar gaan janken dat het autogebruik toeneemt sowieso

11 likes

Denk echt niet dat dat hier gaat komen. Iig niet met de VVD. Die monopolie van de NS is natuurlijk lekker voor de kas (volgens hen dan).

1 like

nee weet ik maar ik wil het wel :cry: :cry: :cry:

1 like

:clap::clap::clap::clap::clap:

2 likes

Late reactie maar dit irriteert mij ZO ERG. Vooral dat slappe gelul met dat hij het zo fijn vindt dat hij erop gewezen is en er nu aan kan werken etc.
Wat voor dwaze eikel ben je dat je er door anderen op gewezen moet worden dat met deuren slaan en schreeuwen niet normaal is :joy:

Begin dit schooljaar zat ik er nog aan te denken om hem uit te nodigen op mijn school (we hebben wel wat bijzondere initiatieven waarover ik wel had willen vertellen aan hem) maar ben blij dat ik uiteindelijk te lui was om op te zoeken hoe ik dat moest doen hahaha
Las namelijk in het NRC-artikel dat hij ook op werkbezoeken gewoon mensen uit het veld zo benadert (en plein public schreeuwen tegen een basisschooldirecteur :face_with_spiral_eyes:)

16 likes

Dat er een advocaat serieus zegt ‘er is geen hoera-gevoel, maar dit voelt aan als heel juist. Iedereen kan nu verder met zijn leven’. :grimacing: iedereen behalve Sanda dus, de jongen die jullie toedoen is overleden

13 likes