Er is dit weekend dat ik een demonstratie in Den Haag en Rotterdam
Dit was blijkbaar wel een beetje de goden verzoeken… Enorme brand nu in ter aar, dus we gaan zien of Amsterdam voorbij gaat komen in de nieuwsberichten…
Jazeker, ergens gelezen 'de rookwolken zijn zelfs in Amsterdam en Den Haag te zien.
Ik vind dit toch wel zo knap van die kinderen, dat zelfs de baby oké is
Ik kreeg in Den haag inderdaad ook een alert om de ramen en deuren te sluiten!
Ja in Zoetermeer ook. Schrok me rot van de herrie opeens ![]()
Ja wat een wonder dat ze allemaal levend zijn gevonden!
40 dagen ook echt, dat is zo lang. Heel bijzonder dat deze kinderen dat konden
En dat die oudste kinderen dus ook die jongste kinderen gewoon in leven hebben weten te houden
Ja, echt super knap!
Ja wel meer dan knap, gaat echt de geschiedenisboeken in als een van de heftigste overlevingsverhalen las ik. Niet normaal
opgeruimd staat netjes
Ik dacht al: dit moet de Speld zijn.
Toch maar ff voor de zekerheid gegoogled
Anders zou het wel een kampioen in me2 zijn. Pff ![]()
wtf?
Ik las in het nos artikel hierover dat er onderzoek gedaan wordt naar het overlijden, zo geruisloos is dat dan toch niet?
Ik denk dat het ook niet moeilijk is om zicht te krijgen, maar het is vrijdagavond gebeurd, ze moeten >10 betrokken agenten spreken (en dan misschien nog die cameraploeg en presentator en alle omstanders), ze moeten al die beelden bekijken, er moet obductie plaatsvinden, de patholoog moet aanvullend onderzoek doen en een verslag schrijven, etc.
Als je zorgvuldig onderzoek wil doen denk ik dat je deze week nog niet eens alles verzameld hebt en dan moet je het nog met een team gaan bekijken en analyseren.
Het is makkelijk om even het filmpje van Ewout te kijken en dan naar buiten te gooien ‘niks aan het handje!’, maar dat is natuurlijk geen zorgvuldig onderzoek.