https://www.ad.nl/den-haag/klimaatactivisten-dreigen-vanaf-9-september-elke-dag-de-a12-in-den-haag-te-blokkeren~ae1a6b43/
Ben benieuwd. De reacties zijn wel om te janken op Twitter.
“Ik betaal heel veel voor benzine dus waar zijn die subsidies?”
En alle kinderen moeten vanaf 6 maanden naar de creche (zodat de ouders kunnen werken ofcourse), ook 1 van zijn top uitspraken…
Ik vind hem trouwens wel knap . Alleen zou hij nooit zijn mond mogen open doen want daar komt niets nuttig uit. Ik snap eigenlijk echt niet hoe hij het als voorzitter kon schoppen.
Ik stem trouwens steeds op groen, ik ben niet helemaal mee in alles van de politiek ( of bijna niets). Maar ik volg bv Celia Ledoux op insta en ben het 99/100 eens met haar standpunten.
Ik vind zaken zoals het klimaat ook zeer belangrijk want volgens mij zonder deftig klimaat, milieu geen deftige economie, sociale zaken.
Ik vind het zo’n naar verhaal van die vermiste duikboot bij het wrak van de Titanic. Je zou er maar in zitten. Wetende dat het mis is, dat je vermist bent in de diepte van de oceaan en dat de zuurstof elk uur een beetje verder op raakt. Afschuwelijk.
Rijke mensen zijn ook mensen
Ja en het is vorig jaar blijkbaar ook al gebeurd, alleen was de boot toen ‘slechts’ een paar uur zoek voor ie weer terug was, hoezo schrikt dat je niet af?
In tegenstelling tot de honderden vluchtelingen die vorige week zijn verdronken.
Misschien is dat ding allang in elkaar geklapt.
Idk ik heb er geen medelijden mee, er staat in het contract dat je moet ondertekenen dat het geheel op eigen risico is en het voertuig niet officieel gekeurd is.
Je eigen risico is doodgaan. Tsja.
Zoals ik het begreep is het ok gewoon letterlijk een buis met piepklein raampje van voor en niet eens iets degelijks van besturing. Het sluitsysteem is ook gewoon 12 bouten aandraaien waardoor je jezelf opsluit.
Net alsof ze in een rioolbuis zitten.
Wow dit zou echt mijn ergste nachtmerrie ooit zijn, voor geen miljoen ga ik in zo’n ding .
Zouden ze tekenen voor dit soort risico’s, zodat het bedrijf niet aansprakelijk is? Of krijgt dit bedrijf straks allemaal rechtszaken hun kant op? Ik ben gefascineerd door dit soort toerisme van rijke mensen met teveel geld.
Ja dat moesten ze zeker, hier kan je dat zien en zie je ook gelijk wat een idioot bootje het is
Echt ongelofelijk dat iemand daar vrijwillig in gaat
Migado ik zou niet eens in een hele goede ruime luxe duikboot zo diep onder water willen. Laat staan in zon geknutselde buis. Dan vraag je dr ook gewoon om om vermist te raken.
Het ding schijnt eerder ook vast te hebben gezeten te hebben bij de titanic en toen moesten ze heen en weer bewegen om m los te krijgen. Ik kan me misschien nog ergens voorstellen dat je t wil want “bijzonder” en als je zo rijk bent moet je wat. Maar zodra je die controller ziet denk je toch aju.
Hopelijk is dat ding gewoon in 1x geimplodeerd en hebben ze niks gemerkt.
Wow dan ga je naar de titanic en zit er alleen zo’n mini raampje in, dan zie je toch ook helemaal niks haha.
Nou fishy. Gewoon echt fucking racistisch😅
De reacties van DUO ook, hoe durf je nu zo laconiek te reageren. Dat ze niet na het toeslagenschandaal dit doorgelicht hebben zegt ook veel. Bij de rijksoverheid is inmiddels ook veel onderzoek gedaan naar ethiek en algoritmes (juist ook hoe een combi van factoren toch bepaalde groepen kan selecteren) dus dat ze hier zo over doen is ook echt bizar.
En inderdaad de reacties van de handhavers. Hoezo speelt etniciteit (racisme dus) geen rol???
Ik snap niet dat je dit als handhaver zegt tegen een journalist. Dan snap je toch ook dat je hele punt onderuit gehaald wordt? Als je zo praat tegen een journalist, hoe praat je dan onderling met collega’s?
Helemaal helemaal eens dat het toeslagenschandaal het topje van de ijsberg is, maar er zijn wel degelijk veel stappen gezet bijvoorbeeld op het gebied van algoritmes. Maar dat maakt het voor mij nog duidelijker, de instrumenten zijn er echt wel om dit soort aanpakken door te lopen, dan is het misschien ook niet perfect maar ga je er wel bewuster mee om. Al deze reacties tonen en onkunde maar vooral totale desinteresse en besef van ernst en impact en dat geeft zeer weinig vertrouwen.
Ik wilde met mijn tekst ook niet zeggen dat dit direct duidt op zelfreflectie of wel een goede afhandeling, maar vooral benadrukken hoe bizar en ernstig het is.
Dit schijnt trouwens niet heel gek te zijn. Ik las dat de xbox controllers ook veel door legers gebruikt worden.