Ja ik heb net even gegoogled naar welke controllers er door legers gebruikt worden, maar dat is wel echt even wat anders dan een wireless bluetooth (!?) logitech controller van 25 dollar voor een onderzeeer die naar extreme diepten vaart.
Ik moest zo lachen in dat filmpje om âwe hebben reserve controllers mee!â Oh ja dan is het goed
Dat klopt.
Ik denk op zich dat het feit dat het geheel met een controller bestuurd wordt, niet zo heel gek is. Dat gebeurd inderdaad ook met bijv. drones in het leger (dat is doorgaans wel gewoon met beide benen op de grond + geen b-merk, maar gewoon goed spul). Het feit dat hij trots vertelt dat het met bluetooth/starlink (tesla boy internet) werktâŠ
De keus voor draadloos op zoân enorme operatie, zonder back-up. Zegt best wel veel over hoe serieus veiligheid wordt genomen. Daarnaast zegt hij ook nog heel hihaho, dat de controller dan gezellig doorgegeven kan worden. Alsof het een fucking waterfiets is. En hij benoemt ook nog dat er onderdelen van âcamper-worldâ, zijn gekocht. Want dat is vast goed genoeg om lekker 3800 meter diep de zee in te gaan.
Kan er echt met mijn hoofd niet bij. Misschien omdat het letterlijk een van mijn grootste angsten is, maar vind het wel heel interessant om te volgen (sorry not sorry).
Ik ga echt naar de hel want ik zit al de hele tijd te lachen om memes over deze situatie op twitter
Dan ga ik gezellig met je mee naar de hel. Het is ook een manier om met zoân bizar nare en ongebruikelijke situatie om te gaan, denk ik. Uiteindelijk zijn het wel heel welvarende mensen, die er zelf voor gekozen en getekend hebben (WHY? HOW? QUE?) om mee te gaan. Ik heb op dit moment nog het meest compassie voor de families van de mensen in de sub, en alle mensen die dit hele circus nu weer mogen proberen op te lossen
Zou er een wc inzitten?
Weet niet of je het een wc kunt noemen. Eerder een kruk met een gat, maar ja:
Alleen volgens mij mag je niet schijten en moet je de dagen ervoor op dieet
Oh men.
En dan duurt het ineens geen 10u maar eh 48+ uur.
Bah bah. Op een bepaald moment weet je gewoon: we zitten vast. En dan zit je te wachten tot je dood gaat ofzo? En op een bepaald moment is er dan 1 iemand over.
Oké ik kan hier niet tegen
Het Amerikaans leger heeft vroeger ook hele datacenters gebouwd met Playstation 3âs want dat was goedkoper
Ik zat vanmorgen hutje mutje in de trein echt te balen maar toen dacht ik ineens aan die vijf mensen die nu opgepropt in een 6-meterkorte buis ergens op de grond van de oceaan drijven dus toen kon ik het wel relativeren
Maar het meest aannemelijk is volgens mij dat dat ding geĂŻmplodeerd is en ze heel snel dood zijn gegaan. Dat zou dan nog het beste scenario zijn.
Ik vind de hele situatie best Triangle of Sadness dat je extreme rijkdom je nu mogelijk de das om doet.
Maar waarom zou het imploderen?
Mijn bron is Tiktok ik ben geen expertđ maar schijnbaar kan dat vrij snel gebeuren als er bijvoorbeeld een scheurtje in de boot ontstaat. Als er dan onder water te veel druk op komt te staan implodeert ie. Zou van te voren ook voor gewaarschuwd zijn.
Gelezen op Reddit dus geen idee of het klopt maar het raam dat gebruikt is is bijvoorbeeld nooit getest op die diepte en het bedrijf dat het gemaakt heeft raad het ook af om het op zoân diepte te gebruiken. Dan zou het niet ondenkbaar zijn dat zoiets het idd begeeft. En dan zorgt de druk in die diepte er wel voor dat alles klapt.
Dan ben je onderling dus zĂł racistisch dat je denkt dat deze uitspraken tegen de journalist ânormaalâ zijn
Oh mijn god het is echt?? Ik dacht dat er een grap gemaakt werd hahahahah omg