Hahaha ik dacht eerst ook dat ze een ababod had gekregen om in de submarine mee te mogen! Heel vreemd.
Zonder Landbouwakkoord heeft het kabinet twee opties: meer uitstel of meer confrontaties met boeren
Vond deze analyse wel verhelderend: er is totaal geen belang voor LTO om aan tafel te blijven zitten en compromissen te moeten uitleggen aan de achterban, ze krijgen zonder akkoord wss ook wel hun zin van dit ruggengraatloze kabinet waarin 2 vd 4 partijen als de dood zijn de boeren tegen zich in t harnas te jagen. Mss toch niet zoân briljant advies van Remkes?
Zou echt zo ver-schrik-ke-lijk zijn als het kabinet hier wel om valt als het niet om Groningen valt.
Maar sowieso, hoe een intense weerzin ik ook heb van dit kabinet, verkiezingen maken het alleen maar erger (BBB) terwijl we een zorgcrisis, een onderwijscrisis, een jeugdzorgcrisis, urgente problemen op de arbeidsmarkt en nog steeds de afwikkeling van het toeslagenschandaal hebben die met spoed moeten worden aangepakt.
De boeren met hun 1.4% van het BBP en 2% vd werkgelegenheid (en 45% veroorzaker van stikstof, 16% van broeikas) kapen dit land gewoon. Echt om te huilen.
Overigens denk ik niet dat vd Plas dom is.