Hahahah hardop lachen
Volgens mij zijn de verslaggevers inmiddels een beetje leeg, wat quotes betreft
âThe first noises were heard by a Canadian P-3 aircraft yesterdayâ
âMore noises were heard today as wellâ
âUnfortunately, the ocean is a noisy place and it remains unclear what the sounds areâ
Er was laatst iemand hier die een linkje plaatste naar het rechtbankverslag. Heb dat echt gefacineerd zitten lezen. Unhinged indeed!
Hij was overigens universitair docent volgens mij, geen hoogleraar, of bedoel je daarmee iemand anders?
Dat gaat over iemand anders.
Ik wist niet dat die vent al 10 jaar aan de uni werkt terwijl hij nog steeds niet is gepromoveerd.
Oja, ben het nu pas aan het lezen, sorry.
#mag niet heb ik laatst van jou geleerd, eerst reageren en dan pas zelf kijken/lezen hardleers
Oke, oke, oke. Mijn vriend krijgt zojuist deze video aangeraden op Youtube. En ik ben gewoon een beetje in shock.
huilen in een hoekje de video
Het zijn volgens mij 4 delen, maar alleen de laatste gezien. Geen flauw idee wie deze meneer is. Hij spreekt spaans, wij hebben met engelse ondertiteling gekeken. Hij heeft exact dezelfde expeditie gedaan. En er gaat VAN ALLES mis (vanaf 06.05 mocht je alleen willen ramptoeristen). De communicatie verliest, ze komen niet goed terug omhoog, ze hebben ruim 1,5 uur moeten zoeken naar het wrak, en en en⊠Zoveel vragen? Zoveel meer paniek? Wat gebeurd er allemaal? En waarom in godsnaam, zijn er opnieuw mensen meegegaan? Terwijl dit gewoon online staat.
Misschien moet ik even iets anders gaan doen
Lees ik dit bericht goed?
Wiersma is de laatste tijd in het nieuws vanwege zijn intimiderende gedrag. Nu begrijp ik dat er er nieuwe meldingen zijn gekomen na een symposium. Klopt dat? Als dat zo is, ben ik echt compleet het spoor bijster met deze vent want dat symposium was volgens mij vorige week. Je zou toch verwachten dat deze man na alle ophef op zân gedrag let maar kennelijk geldt dat niet voor deze minister.
Edit: Dit bericht is duidelijker vind ik. De nieuwe meldingen gaan inderdaad over het symposium van vorige week. Ik ben er wel klaar mee nu, hopelijk treedt hij af.
Amen
Toen je edit er nog niet stond dacht ik even dat je het over de Titanic sub hadđ vond het al raar dat zij daar in mee zou gaan
Ja maar echt haha, zou nogal wat zijn als er plots een een Hollandse populist bij blijkt te zitten
Hahaha ik dacht eerst ook dat ze een ababod had gekregen om in de submarine mee te mogen! Heel vreemd.
Zonder Landbouwakkoord heeft het kabinet twee opties: meer uitstel of meer confrontaties met boeren
Vond deze analyse wel verhelderend: er is totaal geen belang voor LTO om aan tafel te blijven zitten en compromissen te moeten uitleggen aan de achterban, ze krijgen zonder akkoord wss ook wel hun zin van dit ruggengraatloze kabinet waarin 2 vd 4 partijen als de dood zijn de boeren tegen zich in t harnas te jagen. Mss toch niet zoân briljant advies van Remkes?
Zou echt zo ver-schrik-ke-lijk zijn als het kabinet hier wel om valt als het niet om Groningen valt.
Maar sowieso, hoe een intense weerzin ik ook heb van dit kabinet, verkiezingen maken het alleen maar erger (BBB) terwijl we een zorgcrisis, een onderwijscrisis, een jeugdzorgcrisis, urgente problemen op de arbeidsmarkt en nog steeds de afwikkeling van het toeslagenschandaal hebben die met spoed moeten worden aangepakt.
De boeren met hun 1.4% van het BBP en 2% vd werkgelegenheid (en 45% veroorzaker van stikstof, 16% van broeikas) kapen dit land gewoon. Echt om te huilen.
Overigens denk ik niet dat vd Plas dom is.
Die caption vooral van de NOS, ik dacht dat zij enigszins âneutraalâ nieuws leveren
Het (vorige, maar hetzelfde ) kabinet is toch wél gevallen om de toeslagenaffaire?
Ja klopt! En toen is de toeslagenaffaire ook vergeleken met de situatie in Groningen, maar in the end is Groningen toch niet erg genoeg om het kabinet om te laten vallen. Want als ze dat zouden doen komen ze niet meer terug en bij de toeslagenaffaire konden ze daar wel vanuit gaan. Echt belachelijk.
De keuze is reuze
Vreselijk, maar ik moet toch stiekem een beetje lachen om âpew research centerâ. Klinkt als politie spelen als kind
Wat zijn de zorg crisis en onderwijs crisis waar jij op doelt?
Wat een drama. Hoe groei je op als kind wetende dat je je moeder hebt gedood, ook al was dat een vreselijk ongeluk? Maar we moeten kinderen vooral beschermen tegen holebiâs, trans mensen en drag queens .
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat deze knul 37 is. Geen 20 zoals ik eerst dacht
Bizar he. Ik blijf het zo zo bizar vinden dat de wapenwet niet aangepast wordt. Hoeveel meer doden en getraumatiseerde kinderen moeten er nog komen?!