Wat zijn dat voor een brieven precies?
Als een steun voor de slachtoffers of om A.I bewust te maken van de situatie?
Om aandacht voor de situatie te vragen. Je schrijft de brieven bijvoorbeeld aan een gouverneur van een regio die mensen onterecht vast houd etc.
Als zoiets bestaat wil ik meedoen.
Ik heb echt in geen jaren om nieuws gehuild maar net dat filmpje van die jongen die met eieren bekogeld is gekeken en ik jank. Oprecht fysiek buikpijn van.
Mensen kunnen zo verschrikkelijk zijn, echt, een van m’n hoofdredenen om geen kind te willen. Wat een kutplek is de wereld.
Het ergste vind ik echt alle mensen die zeggen van ja maar ‘eigen volk …’ en ‘voor Nederlanders …’ wtf did you do om hier geboren te worden en Nederlander te zijn? Heb je daar de Olympische Spelen voor moeten winnen? Je ouders hebben gewoon liggen ballen en daar ben jij uitgerold toevallig op dit stuk van de aarde
Handjevol leerlingen begint vandaag aan Renaissance-school, de eerste stap op weg naar Forumland
Wat een clowns, met hun forumland en Renaissance scholen. “In de Renaissance scholen zal er minder aandacht besteed worden aan klimaatverandering, genderkwesties, woke-denken en ‘negatief gedoe over de witte man’”.
Die school kan toch nooit wat worden. Vorige week las ik een ander artikel waarin stond dat de docent nog niet eens helemaal was vastgelegd.
Dat handjevol, zijn dat dan allemaal groep 1 leerlingen? Ik mag hopen dat er geen kinderen bij zitten die van een andere basisschool komen en straks weer terug moeten als dit flopt, zo zielig. Sowieso erg sneu en verwarrend allemaal voor die kinderen, reken maar dat ze een wij tegen zij gevoel aangepraat krijgen.
Ik denk dat FvD nu hoopt op een mondkapjesplicht voor kinderen op scholen ofzo, misschien dat ze er dan nog een paar leerlingen bijkrijgen maar anders is dit over een paar maanden geflopt.
Ja, ik vind dit ook erg zielig voor de kinderen… vraag me af hoeveel kinderen er nou echt starten
Vandaag is het kort geding en waarschijnlijk ook al de uitspraak over of de verkoop van het hotel in Albergen teruggedraaid kan worden. De advocaat van het COA zegt dat de verkoopster zich zelf gemeld heeft bij het COA om het hotel beschikbaar te stellen. Als dat klopt dan kan het toch bijna niet anders dat ze nu onder druk wordt gezet/geïntimideerd om de boel terug te draaien? Vind het echt wel heftig.
Haha dit probleem lost zichzelf toch ook weer binnen de kortste keren op. Dat schooltje.
Dit blijft toch mijn favoriete strijd. Ik snap ook niet waarom Wendy’s Amerika niet onder een andere naam verder gaat. Deze ondernemer gaat toch niet toegeven.
waarom zou je ook wendy’s hier willen
ik zou wel graag een sneckspert worden, welke uni biedt dit aan?
University of snacklife bby
Ze kunnen die beter het incel-college noemen denk ik.
Nou genoeg mensen als je de 1 ster reviews leest. Wat een intens zielige mensen.
Ik hoef niet per se een Wendy’s hier maar Wendy’s wil heel graag hier zijn dan denk ik joe je hebt al verschillende rechtszaken verloren tot het Europees hof aan toe volgens mij. Erken je verlies en kom naar de Benelux onder een andere naam.
Noem het hier gewoon Cindy’s of zo.
Ze wilden zelf 6,5 miljoen maar dat weigerde US Wendy!
Ik vind dit ook zo mooi! Support your locals
De locatie wordt geheim gehouden.
Ik vind het zó sneu voor die kinderen vooral.
ik vind het wel gewoon grappig dat ze dus niet hier geraken om één norse hollander, als ik dat vonnis rap scan weigert wendy’s ook gewoon om een vergoeding te betalen terwijl hij wel heeft geprobeerd een dwangsom van enkele miljoenen vast te krijgen :’)
hij zal wss wel verkopen bij pensioen
Het is wel een familiebedrijf volgens mij. Dus zal in overleg met de opvolger gaan.