Dit puzzelde mij ook. En nog steeds wel, want wat bezielt je (zeker als je ook nog een 19 jarig kind meeneemt…), maar oke.
Het zijn allemaal “explorers” die lid zijn van de “The Explorers Club”, een van de meest prestigieuze clubs van de wereld. Wiens leden zich expliciet bezighouden met het uitvoeren van activiteiten, die zowel nieuwe technologische grenzen verleggen als activiteiten ondernemen die mensen nog nooit eerder gedaan hebben. Daar hoort (denk ik) een mentaliteit bij die bereid is daar letterlijk een prijs voor te betalen + het allergrootste risico ooit te nemen. Zij achten dat dan heel erg belangrijk voor ??? name and fame. Er is veel concurrentie, al die knakkers hebben geld, het is een heel vreemd wereldje.
Ben inderdaad heel erg benieuwd naar het verloop hiervan. Want er gaat geheid nog veel meer shit naar buiten komen. Bovenal hoop ik dat er bij een aantal mensen een lampje gaat branden, dat mensen zich bewuster worden van hoe INSANE het is, dat dit heeft kunnen gebeuren. Zo zo zo zo, ZO niet oke.