Toen je edit er nog niet stond dacht ik even dat je het over de Titanic sub had😂 vond het al raar dat zij daar in mee zou gaan
Ja maar echt haha, zou nogal wat zijn als er plots een een Hollandse populist bij blijkt te zitten
Hahaha ik dacht eerst ook dat ze een ababod had gekregen om in de submarine mee te mogen! Heel vreemd.
Zonder Landbouwakkoord heeft het kabinet twee opties: meer uitstel of meer confrontaties met boeren
Vond deze analyse wel verhelderend: er is totaal geen belang voor LTO om aan tafel te blijven zitten en compromissen te moeten uitleggen aan de achterban, ze krijgen zonder akkoord wss ook wel hun zin van dit ruggengraatloze kabinet waarin 2 vd 4 partijen als de dood zijn de boeren tegen zich in t harnas te jagen. Mss toch niet zo’n briljant advies van Remkes?
Zou echt zo ver-schrik-ke-lijk zijn als het kabinet hier wel om valt als het niet om Groningen valt.
Maar sowieso, hoe een intense weerzin ik ook heb van dit kabinet, verkiezingen maken het alleen maar erger (BBB) terwijl we een zorgcrisis, een onderwijscrisis, een jeugdzorgcrisis, urgente problemen op de arbeidsmarkt en nog steeds de afwikkeling van het toeslagenschandaal hebben die met spoed moeten worden aangepakt.
De boeren met hun 1.4% van het BBP en 2% vd werkgelegenheid (en 45% veroorzaker van stikstof, 16% van broeikas) kapen dit land gewoon. Echt om te huilen.
Overigens denk ik niet dat vd Plas dom is.
Die caption vooral van de NOS, ik dacht dat zij enigszins “neutraal” nieuws leveren
Het (vorige, maar hetzelfde ) kabinet is toch wél gevallen om de toeslagenaffaire?
Ja klopt! En toen is de toeslagenaffaire ook vergeleken met de situatie in Groningen, maar in the end is Groningen toch niet erg genoeg om het kabinet om te laten vallen. Want als ze dat zouden doen komen ze niet meer terug en bij de toeslagenaffaire konden ze daar wel vanuit gaan. Echt belachelijk.
De keuze is reuze
Zoals het wordt verteld heeft die man toch overduidelijk een woedeprobleem. Dat is niet van de een of andere dag opgelost. Ook niet als hij zelf zegt erop te gaan letten
Vreselijk, maar ik moet toch stiekem een beetje lachen om ‘pew research center’. Klinkt als politie spelen als kind
Wat zijn de zorg crisis en onderwijs crisis waar jij op doelt?
Wat een drama. Hoe groei je op als kind wetende dat je je moeder hebt gedood, ook al was dat een vreselijk ongeluk? Maar we moeten kinderen vooral beschermen tegen holebi’s, trans mensen en drag queens .
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat deze knul 37 is. Geen 20 zoals ik eerst dacht
Bizar he. Ik blijf het zo zo bizar vinden dat de wapenwet niet aangepast wordt. Hoeveel meer doden en getraumatiseerde kinderen moeten er nog komen?!
Dit ja. Ik snap dat die wapenlobby heel erg machtig is maar hoe kun je nou met volle overtuiging zeggen dat er meer wapens moeten komen?
Mijn god wat word ik moe van deze twee ego’s, zul je zien dat het er straks nog echt van komt want je kunt je nu niet meer terugtrekken natuurlijk Mannen
Ik zit alvast op de eerste rij!
Ik heb het een beetje gehad met miljardairs deze week…
(Ofja, deze week erger dan anders.)
Als die ongeboren baby ook een wapen had gehad had hij zn broertje kunnen neerschieten voordat broertje de moeder doodschoot.
ofzo.
Ongepast
Wie betaalt heel die Titan-zoektocht eigenlijk?