Maar krijgt zo’n pipo dan wachtgeld of hoe werkt het ook al weer in dit land?
Ik vind het oprecht heel erg voor de overledenen en de nabestaanden. Maar ergens hoop ik wel dat het nu wel gedaan is om toeristische tripjes te maken naar het wrak van de Titanic.
Yep.
Misschien ben ik gevoelloos, maar ik vind het echt niet erg voor de overledenen (wel voor de nabestaanden, die kunnen er ook niks aan doen). Maar ik ben dan ook van mening dat het het tegenovergestelde van slecht voor de wereld is als miljardairs imploderen
Nou dit ja. Zou dat worden doorberekend? Ik ben heel benieuwd. Echt bizar hoor hoeveel dat gekost moet hebben. Voor mensen met veel te veel geld die bewust kiezen voor een risico en letterlijk tekenen voor de dood. Wat een wereld leven we in.
Die zoon van Hamish Harding is toch ook eentje waar zijn familie trots op kan zijn zeg.
Echt wtf. Dit kan toch niet serieus zijn?
Dit moet wel iemand zijn die zich als hem voordoet.
Ik heb zelf geen (verstand van) Twitter maar bij deze tweets zit er een _ achter de naam die de eerdere niet had dus ja zal vast fake zijn
Ik heb wel medelijden met die 19 jarige zoon die eigenlijk niet mee wilde en het doodeng vond
Lol dit is toch duidelijk nep.
Nou gezien zijn eerdere berichten vond ik hem wel een beetje een aparte denkwijze hebben. Dus ik dacht dat ie gewoon echt de draak aan het steken was. Maar vond dit toch ook wel heel ver gaan. Zie nu ook pas het streepje achter de naam, dat was me eerst niet opgevallen.
Excuus voor het fakenieuws.
Wel erg triest dat iemand zoiets gaat doen. Dan spoor je niet
Staat dat ergens?
Ik vraag me trouwens wel af of die familie van die founder/baas van die boot geen claims kan verwachten? Ja de opvarenden hebben een contract ondertekend met daarin 3x op de eerste pagina dat ze dood kunnen gaan, maar als er van alles te wijten valt aan de gebrekkige veiligheid? Ik ben heel benieuwd hoe dat juridisch wordt afgewikkeld. (En de nabestaanden hoeven het niet te doen voor het geld, maar spannen vaak genoeg rechtszaak aan als erkenning dat er van alles mis was en reis niet had moeten plaatsvinden)
Zeker die knul van 19/zijn familie als ook nog eens blijkt dat hij eigenlijk niet had gewild.
Wat ik dus écht niet begrijp is dat die Paul-Henri Nargeolet is ingestapt. Ik las dat deze man een van de meest ervaren diepzeeduikers ter wereld was en Titanic al 35 keer eerder had bezocht. Bij uitstek iemand die alles wat er mis was met die boot toch had moeten zien?
Dit gaat echt wel een staartje krijgen wat betreft claims denk ik. Die contracten zullen as we speak binnenstebuiten worden gekeerd.
Waarschijnlijk vond hij dit gewoon een mooie manier om te gaan
Dit puzzelde mij ook. En nog steeds wel, want wat bezielt je (zeker als je ook nog een 19 jarig kind meeneemt…), maar oke.
Het zijn allemaal “explorers” die lid zijn van de “The Explorers Club”, een van de meest prestigieuze clubs van de wereld. Wiens leden zich expliciet bezighouden met het uitvoeren van activiteiten, die zowel nieuwe technologische grenzen verleggen als activiteiten ondernemen die mensen nog nooit eerder gedaan hebben. Daar hoort (denk ik) een mentaliteit bij die bereid is daar letterlijk een prijs voor te betalen + het allergrootste risico ooit te nemen. Zij achten dat dan heel erg belangrijk voor ??? name and fame. Er is veel concurrentie, al die knakkers hebben geld, het is een heel vreemd wereldje.
Ben inderdaad heel erg benieuwd naar het verloop hiervan. Want er gaat geheid nog veel meer shit naar buiten komen. Bovenal hoop ik dat er bij een aantal mensen een lampje gaat branden, dat mensen zich bewuster worden van hoe INSANE het is, dat dit heeft kunnen gebeuren. Zo zo zo zo, ZO niet oke.
We kennen slechts 5% van de zeebodem
Ik wil wel een bootje knutselen voor andere rijke mensen die de rest van de oceaan willen ontdekken.
Ruim voldoende wat mij betreft