Waarvan zeker 1% shitty beelden van de Titanic zijn.
@Troepje ik denk dat deze mensen geen moment stilstaan bij de mogelijkheid dat ze dood kunnen gaan. Dat is voor het plebs.
ik ben wel ‘benieuwd’ of hier daadwerkelijk een nieuwe russische revolutie zien zoals 1917, maar die gast is nog enger dan poetin
Nou de Tsjetsjenen zijn bijna in Rostov nu, waar Wagner ook is.
Ben benieuwd.
Ja rooting for nobody ???
Wat gebeurt er allemaal joh.
Ik snap dit even niet en kan online geen duiding vinden. Hoezo? Rebelleren tegen het regime dat hen ook onderdrukt?
Nee troepen van Kadyrov loyaal aan Poetin.
Zeg maar na de tweede Tsjetsjeense oorlog is Kadyrov een soort schoothond van Poetin geworden, hij is de facto de baas in Tsjetsjenië in ruil voor absolute trouw aan Poetin. Hij heeft vandaag een statement uitgegeven dat hij Poetin ook nu steunt en Wagner een illegale coup pleegt. Maar hij heeft dus zijn eigen leger en een deel daarvan is nu op weg naar/in Rostov en daar is Wagner ook.
Alleen je weet nooit hoe het gaat ontwikkelen want er zijn ook veel Tsjetsjenen (deels in exile) die faliekant tegen Kadyrov zijn juist omdat hij Poetin’s hond is, en Kadyrov zelf is ook een opportunist dus wie weet hoe lang hij trouw blijft mocht Poetin toch in de problemen komen met Wagner in Moskou. Mocht het allemaal ass up gaan met Poetin’s regime is er natuurlijk een kans dat Tsjetsjeense troepen zich tegen Rusland keren en ze wel voor onafhankelijkheid zullen vechten. Maar dat is nu nog niet aan de orde.
Dankjewel!! Deze context miste ik.
Heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen. Pirozhin is zelf ook geen lieverdje dus niet helemaal zeker hoe ik hierin sta, maar het leidt in ieder geval af wat goed is voor Oekraïne
P Why. Ook niet de handigste afkorting in dit scenario
Ik identificeer als Kadyrov’s leger, ze waren opnieuw uren te laat voor een echte confrontatie (want ze stonden in de file ) zoals altijd en nu hebben ze op social media een video geplaatst waarin ze, uren nadat Wagner zich al had teruggetrokken, druk naar Wagner troepen op zoek zijn op een lege snelweg in de buurt van Moskou.
Hahaha
Kadyrov doet het zelf ook altijd, van die filmpjes uploaden dat hij bijvoorbeeld op lantaarnpalen of stoplichten ver van het front schiet, dus maybe is het in zijn opdracht dat ze dit doen??
Idk maar het is wel entertaining, vooral omdat je toch ergens denkt “ohnee die geharde Tsjetsjenen komen” en dan elke keer dit.
Haha same met alles
Bij hordelopen had iemand zich teruggetrokken en toen moest iemand anders - de kogelstoter- het doen omdat België anders gediskwalificeerd zou worden. Wat een queen.
Belgie is zon meme land.
Ik vind dit zo leuk en cute. Ze kijkt ook zo blij hahaha!
Was wel verbaasd dat dit gewoon mocht!
En bij de finish high fives van haar tegenstanders
Ja dat vond ik ook mooi om te zien
En ik vind dat ze het nog best ‘soepel’ doet. Als in: ze is niet gestruikeld over die hordes ofzo! En gaat nog redelijk in een vast tempo door
Wat een woede en verdriet.
En alweer en alweer en alweer. Weer een slachtoffer van onnodig politiegeweld.
Echt absurd en echt ongekend hoe dit blijft gebeuren.
En sorry, maar je kunt echt niet ontkennen dat hier geen racisme bij speelt. Triest.