Oh, nu mis de kotsemoji… Hier is’ie, helemaal alleen voor Annet uit Soesterberg:
Hahahaha lil kleine is natuurlijk wel de meest gedupeerde!
Ohhh wat erg maar wel precies samengevat hoe nederland omgaat met zedenzaken
Deze fucking domme en rare afleidingsmanouvre om maar geen antwoord te hoeven geven op vragen ook:
De tijd vol praten is het enige wat hij doet. En o ja het land verpesten.
hee ik dacht dat je als niet-lid van twitter geen tweets meer kon bekijken :o
die journalist geeft Rutte trouwens echt te veel credits met “geschiedenis aan het schrijven”
Ughh zo ‘popiejopie, kijk mij eens leuk zijn’
Kan echt heeeel slecht tegen dat soort mensen
Ik vrees ook dat NL weer op Rutte zou gaan stemmen. Dan heb je echt geen empathie voor de mensen om je heen wat mij betreft. Waarom vergeven zoveel mensen hem zijn fouten? Is dat dan puur omdat het hen en hun directe omgeving niet aangaat? Dan zie je toch alsnog op het nieuws etc wel hoeveel leed deze man veroorzaakt heeft.
Ik vind het eigenlijk ook best ongezond dat één persoon zo lang mag reageren. Ik snap wel dat het democratisch verkozen is en daar wil je natuurlijk ook geen afbreuk aan doen, dus lastig. Maar ergens zou het mooi zijn dat één persoon max. 3 termijnen mag doen ofzo. Als daarna zijn/haar partij weer wordt verkozen, dat er dan een andere partijleider op moet staan.
Ugh vreselijk. Zoveel mensen om mij heen kijken dit soort shit ‘oh heb je gisteren Lubach gekeken?’ NEE
Zelfde straatje als de Corrie. Ook zo overrated.
Ja eens hoor, ik zat tegen collega’s te vertellen dat ik een tiener was toen Rutte premier werd en ik ben nu in de dertig. Ik kan me niets herinneren van Balkenende. Voor mij komt rutte het dichtst in de buurt van een langzittende dictator
Tering, bij mij ook bijna. ik was 16. Hopelijk treedt ie af voor ik 30 word
Ik heb dus op m’n 18e op Rutte gestemd, het is mijn schuld.
Wil je erover praten?
Ik had toen ook deze badboy opgehangen in het raam van m’n ouders:
Kregen ze toen nog heel veel gezeik mee met de buren en m’n vader vond het verschrikkelijk, maar hij vond ook dat ik wel het recht moest hebben om dat te mogen doen haha, hij zat echt diep in gewetenswroeging, arme man.
Heb het daarna nooit meer gedaan, beloofd!
Ik dacht even dat ik in het “opbiecht topic zonder OMG reacties” zat…
Nee hoor je mag OMGen.
Vind eigenlijk dat ik ook geen stemrecht zou moeten hebben, ik stem eigenlijk altijd op dingen waarvan ik achteraf denk yikes haha.
Hahahahahahha wauw
ik zie steeds meer linkse mensen openbaar Stalin supporten en ik verbaas me er echt over. ik snap dat het gaat om de ideologie maar waarom zou je je associeren met iemand die genocide heeft gepleegd? zelfde met mao trouwens.
Huh hoe dan? Rusland is allang niet meer communistisch.