Nieuws, actualiteit en politiek #4

ik snap even niet wat je vraag is? ik weet dat Rusland nu niet communistisch is

Oh wacht ik las Putin hahaha sorry.

Stalin supporten groeien de meeste linkse mensen wel uit gelukkig

oh hahaha ik was zo confused. ja het zijn voornamelijk jongere mensen maar ik vind het wel zorgelijk.

3 likes

Bronnen: kabinet valt, geen akkoord over asielmaatregelen - Bronnen: kabinet valt, geen akkoord over asielmaatregelen (nos)

Ja ja ja…?? Zit vol verbazing even hoor…

3 likes

Ik vind het echt zo frustrerend. Aan de ene kant hoop ik met mijn hele hart dat het kabinet valt, en aan de andere kant heb ik zeer weinig hoop dat het beter gaat worden als dat gebeurt. Er is gewoon geen goede optie

11 likes

Je kan op de nos naar een live-stream van een deur kijken…
Geloof dat het kabinet is gevallen.

2 likes

Was gisteravond ook al, hoorde je al die journalisten grapjes maken hahaha

5 likes

Ja dit precies… Ze hadden eerder moeten vallen vanwege alle andere issues vind ik, maar inderdaad… Wat zijn de alternatieven… Rutte wordt er echt niet mee afgestraft ben ik bang, precies wat @Calypso zegt…

Precies dit :triumph:

6 likes

Ik hoop door deze actie dat Rutte nog meer gaat falen met de verkiezingen

Wait. Als de uitslag hetzelfde is als bij de eerste kamer, dan eh, wordt Carolain minister president… toch? :smiling_face_with_tear:

1 like

Het kabinet is gevallen over een vrij populistisch standpunt, ik ben bang dat de VVD dit gaat gebruiken om stemmen op rechts terug te winnen.

10 likes

Ik weet het wel zeker

3 likes

Eh ja oeps. Die ja…
Oh ik dacht dat de grootste partij vd coalitie altijd de MP mocht aanleveren.
Ben benieuwd

2 likes

Ben echt bang wat eruit komt als er nu opnieuw gestemd gaat worden… Geen goed gevoel bij

6 likes

Wat is het vervolg nu het kabinet valt? Niet meteen nieuwe verkiezingen toch?

Welke opties qua coalities zijn er momenteel?

1 like

Echt fuck fuck fuck Rutte

18 likes

Demissionair doorgaan en dus alle belangrijke kwesties nog een jaar negeren?

13 likes

Waarschijnlijk pas na september verkiezingen

2 likes

De enige hoop die ik heb is dat de stemmen die D66 gaat verliezen bij nieuwe verkiezingen deels naar links gaan.

Wat wat een tyfusbende zeg. De timing, de context, de vooruitzichten, alles echt :cry:

3 likes