ik zie hem vooral onder jongeren gewoon geromantiseerd worden. op social media zijn foto delen tot zichzelf stalinist/maoist noemen bijv.
omg dat gevallen kabinet is echt kut. vvd is kut maar alle realistische alternatieven zijn nog kutter
ik zie hem vooral onder jongeren gewoon geromantiseerd worden. op social media zijn foto delen tot zichzelf stalinist/maoist noemen bijv.
omg dat gevallen kabinet is echt kut. vvd is kut maar alle realistische alternatieven zijn nog kutter
Ik denk zelf dat de meeste naar Volt gaan
Weet iemand wat er gebeurt als één van de coalitiepartijen niet demissionair door wil?
Ja doodeng, nog enger dan normaal?!
Ik hoop dat hij niet weer gekozen wordt maar vraag het me wel af. Want waarom is deze clown in 2021 na de hele toeslagen affaire alsnog opnieuw gekozen. Gaan het meemaken.
Ik schaam me zo diep voor Nederland, godverdomme wat een puinhoop.
Ze hebben het sowieso veroorzaakt maar ik vrees dat ze de schuld makkelijk af kunnen schuiven als het inderdaad zo is dat christenunie initiatief heeft genomen
Ik vind het eigenlijk wel leuk om al die jonge mensen daar te zien.
deze oudere vrouw is wat minder
Niveautje hoor
Hahaha, echt sensatie zoeken in het Binnenhof. Ze kwam speciaal om te kijken naar Rutte (die zij haat).
Niet denken dat zij op Rutte heeft gestemd hoor!!
Oh wat een drama. Maar ben vooral benieuwd; what next? Hoe gaat een nieuwe kabinet eruit zien?
Ik moet zeggen, ik zie momenteel echt geen geschikte minpres đ«€
Zou dat een reden kunnen zijn dat VVD altijd grootste blijft? Rutte = vertrouwd? Doet het al jaren, men wilt geen risico nemen?
Huh ze lieten haar op tv gewoon uitspreken en gingen zelfs bewust naar haar toe?
Die mensen denken ook echt dat Rutte nu oprot?
Johan Fretz heeft trouwens een scherpe, maar weinig hoopvolle analyse gedeeld hierop. Zie: https://www.instagram.com/p/CuYsHgxI71e/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ik vrees ook nog dat hij gelijk heeft. Het is totaal onlogisch dat hij opeens zo star op dit punt blijft, zelfs met het vallen van het kabinet tot gevolg.
Edit toevoeging: hoewel het er wel aan zat te komen met al zijn geflirt met Georgia MeloniâŠ
Ja, omdat zei zij âof mag ik dit niet zeggenâ.
Denk dat onder de vrouwelijke VVD-stemmers Yesilgöz wel populair is.
Jeroen Overbeek wordt volgens mij altijd bij de NOS ingezet bij extra lange uitzendingen
Het erge is dat er buiten de VVD voor die stemmers geen alternatief is in hun ogen. Eventueel BBB, maar zij zien zich als goede hardwerkende NLs die ook niet té rechts willen stemmen.
En ze geven hem gelijk en hebben geen âlastâ van alle crises waar de rest van ons wel last van heeft. Dus ze stemmen gewoon weer VVD. âWant wat moet je anders stemmen als je niet links wilt stemmen?â
Haha minister Adriaansens . Zij mastert âmandâ.